שתף קטע נבחר

בוטלה הופעתו של שאן בישראל

הכוכב ההודי שאן לא יגיע לישראל להופעתו המתוכננת לסוף השבוע. בעקבות האירועים במומבאי, נסגרה הקונסוליה הישראלית ואיתה הדרכונים והויזות של הזמר ופמלייתו

בעקבות התפתחות האירועים בהודו ביממה האחרונה, בוטלה הופעתו של הזמר ההודי שאן, שאמור היה להגיע לישראל הלילה (ה') ולהופיע במוצ"ש בהיכל נוקיה בתל-אביב. לדברי אנשי ההפקה, להופעתו של הכוכב הבוליוודי נמכרו כבר כ-3,000 כרטיסים.

 

החל משעות הבוקר היו מוכנות הויזות לישראל של שאן וצוותו בקונסוליה הישראלית במומבאי, כך נודע ל-ynet. בשל מצב החירום, נסגרה הבוקר הקונסוליה הישראלית ושאן וצוותו, המונה 13 איש, נשארו ללא דרכוניהם והויזות לישראל.

 

מחברת ארנון פז, המפיקה את המופע בישראל, נמסר היום: "מאחר והמצב במומבאי אינו בשליטתנו, לא נותר לנו אלא לדחות את ההופעה בשלב זה למועד אחר. ידיעה על מועד חדש להופעה תצא בימים הקרובים. רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם חזרה".

 

שאן (35), כוכב פופ ענק במולדתו, זכה בשנת 2000 בפרס "אלבום הסולו הטוב ביותר" בטקס פרסי המוזיקה של MTV אסיה, עבור אלבומו "Tanha Dil". במשך השנים הוא זכה בעוד פרסים רבים, שהוענקו לו בטקסי פרסים מוזיקליים בהודו. עד היום הוציא שאן שישה אלבומי סולו.

 

מלבד היותו זמר, שאן מוכר בהודו כשחקן על גבי המסך הגדול והקטן. שאן הנחה בעבר את "Sa Re Ga Ma Pa", הגרסה ההודית ל"כוכב נולד" והשתתף בעשרות סרטי בוליווד, לרוב כזמר פלייבק.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שאן. רוכשי הכרטיסים יפוצו
לאתר ההטבות
מומלצים