שתף קטע נבחר

לאומית: הרצליה הובסה, שמעון הדרי התפטר

לאחר התבוסה 3:0 ברמה"ש ביקש מאמן הרצליה להשתחרר מתפקידו. היו"ר שיימן שוקל צעדיו. הדובר: "8 נקודות מתוך 39 - כישלון צורב". במשחק נוסף: הפועל כפ"ס - הפועל ר"ג 0:0

איל לחמן התחיל את העונה במכבי הרצליה ומאז שעזב, הוא משגשג שוב בליגת העל כמאמן בני סכנין. אבל ספק אם ליורשו של לחמן בהרצליה, שמעון הדרי, המזל ישחק באותה צורה. אמנם הקבוצה היתה במשבר עמוק עוד לפני מינויו, אולם ארבעה הפסדים בארבעה מחזורים הם שיא שלילי עבורה העונה. אי לכך, ביקש היום (ב') הדרי להתפטר.

 

ההחלטה של המאמן התקבלה אחרי משחק ההשלמה מהמחזור ה-13, בו הובסה הרצליה 3:0 בחוץ על ידי עירוני רמת השרון. מהספסל, צפה הדרי במארחים עולים ליתרון משער של חואן סבאלה בדקה ה-25. הוא בוודאי התמלא תקווה כשחניכו אסי משיח ניגש לבעוט פנדל בדקה ה-58, אולם הקשר החמיץ ויתרון רמה"ש נותר שריר וקיים ואף גדל בדקות הסיום משערים של חיים שאבו (84) ואלכס לויט בתוספת הזמן.

 

אחרי 13 מחזורים נותרה הרצליה עמוק בתחתית הטבלה, בלי סיכוי של ממש להשתלב בין חמש הראשונות בליגה (עם שמונה נקודות מתוך 39 אפשריות) ולחזור לליגת העל. הדרי הגיש את התפטרותו ליו"ר אריאל שיימן והוא ממתין לתשובתו.  דובר הקבוצה, בני בקלו: "שמונה נקודות מתוך 39 זה כישלון צורב. היו"ר שיימן יקבל החלטה לגבי המשך דרכו של הדרי".

 

במשחק שהשלים את המחזור נפרדו הפועל כפר סבא והפועל רמת גן בתיקו 0:0, שלא שירת את אף אחת מהקבוצות. בעקבות התוצאה, חניכיו של יובל נעים עקפו את הפועל באר שבע ושבו למקום השני, מרחק שתי נקודות בלבד מהפועל רעננה, שמדורגת במקום החמישי, שבסיום העונה מוביל למפגש כפול מול הלפני אחרונה בליגת העל. כפ"ס, שקיוותה להידבק לקבוצות הצמרת, שוב לא ניצחה בבית ונשאר במקום השביעי.


פורסם לראשונה 08/12/2008 17:46

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שמעון הדרי
צילום: נמרוד גליקמן
מומלצים