שתף קטע נבחר

H&M "עושה עלייה"; הזכיינית: משפחת חורש

מאץ' ריטייל, שבבעלות משפחת חורש, קיבלה את הזיכיון של רשת האופנה העולמית. החנות הראשונה תיפתח ב-2010. מנכ"ל H&M: "מאמינים שהקונספט העסקי שלנו יתאים לשוק הישראלי"

חברת מאץ' ריטייל בע"מ קיבלה את הזיכיון לפתיחת חנויות של רשת האופנה העולמית H&M  בישראל; החנות הראשונה תיפתח ב-2010. הרשת העולמית לאופנה ומוצרי צריכה חתמה על הסכם זכיינות עם מאץ' ריטייל שבעלות משפחת חורש - יבואנית טויוטה ולקסוס בארץ - לפתיחת חנויות בישראל. החנות הראשונה של Hennes & Mauritz בישראל תיפתח במשך 2010.

 

"זה תקופה ארוכה השוק הישראלי מחזר ומביע עניין רב ב-H&M, ואנו מאמינים כי הקונספט העסקי שלנו יתאים לשוק הישראלי. באמצעות שיתוף הפעולה האמור, אנו בטוחים שנהנה מהניסיון העסקי בכלל ומהניסיון הרב בניהול עסקי זכיינות בישראל בפרט, שיש ברשות שותפינו החדשים", אמר מנכ"ל H&M העולמית, רולף אריקסן.

 

H&M הוקמה בשבדיה ב-1947 ולחברה 1,700 חנויות ב- 33 מדינות ברחבי העולם, עם מחזור מכירות שנתי של כ-11.5 מיליארד דולר. מאץ' ריטייל היא חברה פרטית שייסדה משפחת חורש לצורך הבלעדי של פיתוח וניהול H&M בישראל.

 

לדברי אנדרו חורש, יו"ר מאץ' ריטייל, "אנו מלאי גאווה וחשים שזו זכות גדולה שחברה מובילה כמו H&M בחרה בנו כזכיין שלה בישראל. אנחנו מחויבים להעניק ללקוחותינו אופנה ואיכות במחיר הטוב ביותר. עם המגוון המלא של מוצריה המלהיבים, אנו מצפים להפוך את H&M לשחקן מרכזי בשוק האופנה הישראלי".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים