שתף קטע נבחר

יהדות על הקו

מתמודדי האח הגדול יצאו מהבית, והנה מגיע האח הקטן: מני גליק, רווק דתי בן 27 מגבעת שמואל, מתעד בבלוג וידאו את חייו בביצה. בקרוב יפורסם הבלוג בפורטל היהדות החדש של סלקום, יחד עם תכנים מקוריים נוספים, מוזיקה ומידע

סרוגים, גירסת המציאות: מכירים את מני גליק, "מלך הביצה" מגבעת שמואל? אם לא, בקרוב תוכל להתוודע אליו בבלוג וידאו שבו הוא מתעד את חייו במעוז הבורגנות הדתית-לאומית. גליק, רווק בן 27 ואיש הייטק, פותח בבלוג צהר לעולמו, וכמובן גם מעניק הצצה לחיפושיו אחר אהבה (שלא לומר חתונה).

 

בבלוג, שיעלה בפורטל היהדות החדש של סלקום, שהושק היום (ד'), חושף גליק את החיים בביצה - כולל הדייטים, המסיבות והפאבים הכשרים. גם הארוחות הגדולות בערבי שבת שהוא מארגן, והשיעורים שאליהם יוצאים צעירי הביצה כלולים בתוכנית - והכל במרחק נגיעה. ynet מגיש הצצה ראשונה: 

 

מלבד "מלך הביצה", בפורטל החדש תעלה גם סדרת מערכונים העוסקת בחייו של האדם הדתי, בכיכובו של קובי אריאלי. כל תוכנית מורכבת משניים-שלושה קטעים משעשעים על נושאים מהיום-יום הדתי: כשרות, שולחן השבת, הגזענות במגזר, עבודה בסביבה עם חילונים וכיוצ"ב.

 

מעבר לכך, לאתר הועלו כ-500 שירים מהמוזיקה היהודית, על שלל סגנונותיה. שירים חסידיים של אברהם פריד ומרדכי בן-דוד לצד רוק יהודי של עדי רן, פופ-חסידי של ישי לפידות לצד קטעי חזנות, ומוזיקה מזרחית-חסידית של חיים ישראל ואיציק אשל לצד מוזיקה ישראלית שורשית של עובדיה חממה.

 

באתר יהיה גם מידע חדשותי מאתרי היהדות השונים, בהם ynet, לקט תוכניות טלוויזיה העוסקות בעולם הדתי כמו סרוגים ומעורב ירושלמי, מידע

על זמני תפילות וזמני כניסת שבת, שיעורים, פינת פרשת שבוע של "ראש יהודי", פינת הלכה יומית ואפילו סידור סלולרי.

 

סמנכ"ל השיווק של סלקום, עדי כהן: "בחרנו להקים את פורטל היהדות מתוך הבנה שלכל ציבור ישנו תוכן ייחודי הרלוונטי לגביו, וכמובן שגם לציבור הדתי-לאומי. למדנו שהציבור הזה מחפש אחר תוכן התואם את השקפותיו, אמונותיו ושלא יפגע ברגשותיו, ובהתאם לכך בנינו את האתר"

 

בסלקום אומרים כי הקהל העיקרי של הפורטל הוא הציבור הדתי-לאומי, אם כי התוכן בהחלט יפנה לקהל נוסף - חילוני, מסורתי וגם חרדי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עלי קמחי
גירסת הטלוויזיה
צילום: עלי קמחי
מומלצים