שתף קטע נבחר
צילום: פיני סילוק

שעת חיבור

כבר 4 שנים שאלארם ואורי שוחט מרימים את "החיבור", תוכנית הרדיו המרכזית והחשובה ביותר בהיפ הופ המקומי. איך זה נשמע אתם כבר יודעים, אבל איך זה נראה? לקראת המסיבה המשותפת, יצאנו לבדוק והבאנו איתנו כמעט את כולם

"החיבור", תוכנית הרדיו בהנחייתם של אורי שוחט ואלארם ברדיו תל אביב 102FM (ימי חמישי, 22:00-00:00), מגישה את המנה הרדיופונית השבועית עם כל מה שחם במוזיקה השחורה, בארץ ובחו"ל. הצמד, שהנהיג בשעתו את לילות החישגוזים האגדיים במועדון הדינמו (ז"ל) לפני שמונה שנים, העלה לפני ארבע שנים את תוכנית הרדיו הנוכחית, ולכבוד המאורע, הוא מספק לנו הצצה נדירה לחגיגה שמתרחשת שם מדי שבוע.

 

תוכנית החיבור לא נשארת רק בגבולות האולפן החמים ויוצאת מדי פעם לשידורים חיים ומסיבתיים ממועדונים שונים. הפורמט של שני פטיפונים, סקרצ'ים והגשה ללא פלייליסט מוכתב מראש, הופכת את התוכנית לדבר הכי אמיתי, נכון ומצחיק בתחום. לאחרונה גם השיקו אלארם ושוחט בלוג מוזיקלי עמוס בשירים ואינפורמציה, ואתם מוזמנים לבדוק אותו.

 

עד לפני שנה שלטה ביד רמה תוכנית הרדיו "עסק שחור", בהגשתם של לירון תאני וגורי אלפי, שהפכה למוסד בתרבות ההיפ הופ המקומית. אבל אחרי 12 שנות פעילות, בהתחלה גם עם קוואמי כמגיש, הוחלט לסגור את הבאסטה, עקב מעברו של תאני, מייסד התוכנית, לרדיו תל אביב, שם הוא משמש כמנהל התוכניות. "עסק שחור תמיד הייתה בשבילנו מודל לתוכנית רדיו איכותית שקידמה את ההיפ הופ הישראלי", מסבירים שוחט ואלארם. "אנחנו מרגישים ממשיכי המסורת וגאים לקבל את הלפיד האולימפי של היפ הופ הישראלי ובכלל".

 

למי שהעז לשכוח, ביום שישי הקרוב, במועדון הבלוק ברח' דוד חכמי בתל אביב, יחגגו אנשי "החיבור" יחד איתנו, "השוק השחור", יום הולדת 4. בואו לחגוג איתנו, ואם תהיו בין 100 האורחים הראשונים, תיכנסו בחינם. החל מחצות תשודר המסיבה בשידור ישיר. איפה? ברור. ב"חיבור".

 

לקראת המסיבה, בואו לראות כמה מהאמ.סיז שיופיעו במופע פריסטייל מרהיב: אורטגה, לוקאץ', נועה פארן, מיכאל כהן, עמרי אנגל, קוטג' ועוד רבים רבים טובים טובים. כל הפרטים למסיבה נמצאים כאן.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פארן. גם היא בפריסטיילים
צילום: רפי ברבירו
לאתר ההטבות
מומלצים