שתף קטע נבחר

ישראל ביתנו: מסתמן - אורלי לוי במקום השביעי

אחרי ליברמן ועוזי לנדאו ישובצו כנראה סטס מסז'ניקוב וסופה לנדבר. דני איילון שישי, אנסטסיה מיכאלי במקום התשיעי. טרטמן וח"כים נוספים יידחקו. יו"ר המפלגה יכריע סופית

מסתמן - כמה פנים חדשות בעשירייה הפותחת של ישראל ביתנו: הדוגמנית ואשת התקשורת, אורלי לוי, תשובץ ככל הנראה במקום השביעי ברשימה. שני מקומות אחריה תשובץ המצטרפת הטרייה, אנסטסיה מיכאלי. מנגד, מסתמן כי כמה חברי כנסת ישובצו בעשירייה השנייה.

 

הערב (יום א') הגישה הוועדה המסדרת של ישראל ביתנו את רשימת המומלצים לרשימה לכנסת. מחר, לאחר האישור בישיבת חברי המרכז של המפלגה, תפורסם הרשימה. במקום הראשון יוצב ח"כ אביגדור ליברמן, בשני עוזי לנדאו ובשלישי ח"כ סטס מסז'ניקוב. אחריו ישובצו ח"כ סופה לנדבר, ח"כ יצחק אהרונוביץ', דני איילון, אורלי לוי, ח"כ דוד רותם ואנסטסיה מיכאלי.

 

מנכ"לית המפלגה, פאינה קירשנבאום, תשובץ ככל הנראה בעשירייה השנייה. חברי הכנסת אלכס מילר, רוברט אילטוב, יוסף שגל ואסתרינה טרטמן ישובצו כנראה גם הם באותה עשירייה. גם יו"ר נכי צה"ל לשעבר, משה מטלון, ימוקם במקום גבוה בעשירייה השנייה.

 

מקורבים לוועדה, אמרו כי הרוחות סערו כשהוגשה הרשימה - כיוון שהדעה של חברי הוועדה

 לא תאמה את זו של ליברמן. הוועדה עצמה ראיינה יותר מ-170 מועמדים, ביניהם ח"כים נוכחיים ומצטרפים חדשים.

 

עד לרגע האחרון שומרת המפלגה על הערפול בנוגע להרכב הרשימה. בסופו של דבר יהיה זה ליברמן שיכריע באיזה מקום ישובץ כל מועמד. בניגוד למפלגות אחרות שמפרסמות את הרשימה בפומבי בפני חברי המפלגה והתקשורת, תקיים ישראל ביתנו ישיבת מרכז סגורה בה לא ישתתפו חברים חדשים במפלגה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ליברמן ואורלי לוי
צילום: אביהו שפירא
מומלצים