שתף קטע נבחר

אנדי רם ונועם בר זכו באליפות ישראל לזוגות

גם בלי ארליך הפצוע, אנדי ומאמנו ניצחו בגמר את לוי ואוקון 1:6, 4:6. רם: "השנה הבאה תהיה סימן שאלה גדול". גלושקו ופאהום זכו בזוגות נשים לאחר 1:6 כפול על מסורי ופרקיס

יממה לאחר הזכייה של שחר פאר והראל לוי בטורנירי היחידים של אליפות ישראל, נערכו היום (ש') הגמרים של טורניר הזוגות, אשר נדחו לשבת ולא שוחקו בשישי כמו יתר הגמרים, בגלל הגשמים בימים האחרונים.

 

למרות חסרונו של שותפו הקבוע, יוני ארליך הפצוע, אנדי רם בכל זאת נשאר אלוף ישראל, אחרי שזכה בתואר יחד עם מאמן הצמד 'אנדיוני', נועם בר. רם ומאמנו ניצחו בגמר 1:6, 4:6 את המדורגים 1 בתחרות, הראל לוי ונועם אוקון.

 

לוי, שאחרי הזכייה ביחידים רצה להשלים דאבל, לא הצליח במשימה. בבוקר הוא ניצח יחד עם אוקון בחצי הגמר 1:6, 3:6 את עידן מארק וסער סטיל, אך לאחר מכן, כאמור, נכנעו השניים לרם ובר.


לוי, בר, רם ואוקון בטקס הסיום של האליפות (צילום: רן פוני, איגוד הטניס)

 

"אני שמח לזכות בתואר הזה, רגע לפני שנפתחת עונה חדשה", אמר בסיום אנדי רם המאושר, שהוסיף: "השנה הבאה הולכת להיות סימן שאלה גדול. יהיה לי מוזר לטוס לבד, לגור לבד ולעבור הכל לבד, אבל אני עובד קשה ומאמין שיהיה בסדר".


גלושקו ופאהום עם יו"ר האיגוד, מיכאל קליין (צילום: רן פוני, איגוד הטניס)

 

בטורניר המקביל לזוגות זכו יוליה גלושקו ונאדין פאהום, שהביסו בגמר 1:6, 1:6 את אסתר מסורי ושיר פרקיס, בתו של שחקן העבר שחר פרקיס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים