שתף קטע נבחר
צילום: AP

נמשך מצעד ההטבות וההקלות לתושבי קו האש

חברות וגופים רבים במשק ממשיכים להציע הטבות ושירותים מיוחדים לתושבי הדרום. קבלו את הרשימה המעודכנת

המשק לא נותר אדיש למצב הקשה שבו נתונים התושבים בקו האש בדרום. חברות הסלולר, בזק, הבנקים ורשתות השיווק ממשיכים להציע להם הטבות ושירותים מיוחדים.

  

נפתח מוקד חירום ארצי לקשישים בדרום

קבוצת אתגר משאבי אנוש פתחה מוקד חירום וסיוע ארצי מיוחד בעבור קשישים וערירים מכל איזור הדרום.

 

המוקד, שמספרו 1-599-550-100, יפעל בין 8 בבוקר ל-8 בערב, כדי לסייע לקשישים ומטופלי סיעוד להתקשר עם מוקדי עזרה וסיוע נוספים, וכן יעזור באיתור מטפלים, יצירת קשר עם קרובים ומציאת פתרונות למעבר זמני לאזור המרכז. 

  

שירותי הרווחה הרלבנטיים בדרום עודכנו על היוזמה.

 

סניפי מגה יהפכו למוקדים טלפוניים

גם סניפי "מגה" נערכים לסייע לקהלים שאינם מסוגלים לתפוס מחסה תוך זמן קצר. החל ממחר (יום ג') סניפי עוטף עזה של רשתות "מגה" ו"מגה בעיר" מקבוצת הרבוע הכחול יהפכו למוקדים טלפוניים. הלקוחות יוכלו לערוך הזמנות טלפוניות בסניפים הקבועים שלהם, ולקבל את המצרכים שיזמינו במשלוח שיגיע חינם עד ביתם.

   

בנקים פותחים את המוקד הטלפוני לכל הלקוחות

בנק דיסקונט פתח את המוקד הטלפוני למנויים באופן מיוחד בעבור כל לקוחות הבנק. מספר טלפון המוקד הוא 6111* והוא יספק מענה 24 שעות ביום.

 

גם במזרחי-טפחות פותחים את המוקד הטלפוני המיוחד של הבנק לכל הלקוחות. לקוחות הבנק מכל היישובים שבטווח הירי יוכלו להעזר במוקד בטלפון 5080*, גם אם אינם מנויים על השירות.

 

סניפי מזרחי-טפחות ביישובים ובערים הנמצאים בימים אלה תחת הפגזה יתנו מענה לבקשות וצרכים מיוחדים של לקוחות האזור, על רקע המצב הביטחוני. על-פי הנחיית המנכ"ל, בקשות של לקוחות בעניינים שונים כמו החזרי המשכנתא, פריסת הלוואות קיימות או העמדת הלוואות חדשות ייבחנו באופן אוהד, תוך ניסיון לבוא לקראת הלקוחות ולסייע להם.

 

בלאומי קארד מעניקים הלוואה מיוחדת

חברת לאומי קארד מאפשרת לעסקים של תושבי הדרום המאוימים שסולקים עמה לקבל הלוואה מיוחדת בתנאים מיוחדים - עד 45 אלף שקל, לתקופה של 24 חודשים. ההחזר הראשון יידחה בחודשיים, והחודשיים הראשונים לא יחוייבו בריבית.

 

העסקים המעוניינים בקבלת הלוואה יכולים לפנות למוקד השירות העסקי של הבנק, שכבר תודרך לתת מענה לעסקים אלה. לאומי קארד לא הגבילה או תחמה את השטח המוגדר הזכאי, והוא הוגדר ככל השטח הגיאוגרפי שייפגע במשך המבצע מטילים ורקטות. המבצע יהיה בתוקף עד 1 בפברואר 2009. החברה מותירה לעצמה את האפשרות להאריך או לקצר את תוקף המבצע במידת הצורך.

 

דקות שיחה חינם בנטוויז'ן וב-012 סמייל

013 נטוויז'ן תעניק 130 דקות חינם למתקשרים לחו"ל המתגוררים ביישובי עוטף עזה והסביבה. ההטבה תינתן למתקשרים לטלפונים נייחים במדינות שונות ובהן ארה"ב; רוסיה; אוקראינה; גרוזיה; ארמניה; לטביה; בלורוס; קנדה וגרמניה. ההטבה תקפה עד 31 בינואר 2009.

 

012 סמייל תעניק לתושבי האיזורים המאויימים 120 דקות שיחה חינם לכל יעד, בארץ ובחו"ל. נוסף על כך, לקוחות הטלפוניה הפנים-ארצית של 012 סמייל יקבלו 500 דקות שיחה פנים-ארציות בחינם.

 

בזק תיתן שירות תיקונים ללא תשלום

למרות הבלבול בהנחיות בזק בימים האחרונים, החברה מצטרפת אף היא לנותני ההטבות ומבטיחה לספק שירותי תיקונים והחלפת ציוד לתושבי הדרום באמצעות שליח עד לבית הלקוח ללא תשלום, כדי לחסוך מהלקוחות תנועה מחוץ לאזורים הבטוחים.

 

בבזק נערכים להפעלת המוקדים הנמצאים בטווח האש גם בזמן חירום, ועל כן מתגברים שם בימים אלו את מוקדי השירות והתמיכה הטכנית.

 

נוסף על כך, בזק תאפשר ללקוחות איזור העימות לעשות שירות "עקוב אחרי" לטלפון נייח של בזק בכל אזור בארץ - ללא תשלום. שירות זה נועד לכל מי שבחר לעבור באופן זמני מחוץ לטווח הטילים, ויוכל בעזרתו לקבל שיחות כאילו הוא נמצא בביתו.

 

גם ללקוחות העסקיים של החברה הנמצאים באיזור הדרום בזק תאפשר שירות "גישה מרחוק" לרשת המשרדית בחינם. כך יוכלו לעבוד מהבית או מכל מקום אחר שיבחרו.

  

בתוך כך, החברה פורסת תשתיות תקשורת בעבור ערוצי התקשורת הישראלית והזרה, ומבצעת בימים האחרונים עבודות תשתית מורכבות בעבור גורמי הביטחון השונים. בד בבד, בבזק מעבים את שירותי התקשורת של חלק מהמוקדים העירוניים באיזורי העימות, כדי לאפשר יכולת מענה לתושבים, גם בזמן חירום.

 

מתנות חינם

חברות זירוקס ודפרון החליטו לחלק אלפי מחברות לתלמידי דרום הארץ. המחברות הצבעוניות, בעלות כריכה קשה, יחולקו לתלמידי א'-ט'.

 

חברת המתנות Baby Cakes תשלח חבילת שי לכל תושבת יישובי עוטף עזה שתלד בשבועיים הראשונים של ינואר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הפגיעה הקטלנית באשקלון
צילום: אמיר כהן
מומלצים