שתף קטע נבחר

בגיל 42: יוסטון החתימה את דיקמבה מוטומבו

אחד הסנטרים הגדולים בתולדות ה-NBA חזר לרוקטס אחרי חצי שנה בה כמעט לא נגע בכדורסל. "יאו ומגריידי לחצו עליי", אמר האיש הבלתי נגמר, שיפתח את עונתו ה-18 בליגה

דיקמבה מוטומבו מפולונדו ז'אן ז'אק ומוטומבו עדיין לא תולה את הנעליים. אחד הסנטרים ההגנתיים הגדולים בתולדות ה-NBA הודיע כי חתם לעונה אחת במדי יוסטון רוקטס, לאחר שכמעט ולא נגע בכדור בחצי השנה האחרונה.

 

"ויתרתי על הרבה כסף", אמר מוטומבו בן ה-42. "הרגשתי את הלחץ של יאו מינג וטרייסי מגריידי, שהתקשרו אליי כל יום ואמרו לי 'אנחנו צריכים אותך. אנחנו צריכים את המנהיגות שלך, את הנשמה שלך'. יאו טילפן אליי הבוקר ואמר 'אני לא רוצה לשמוע חדשות רעות'".

 

"כמעט ולא נגעתי בכדור בששת החודשים האחרונים, מלבד משחק בפארק עם הבן שלי. אבל זה לא משנה, אני בכל מקרה לא קלע", הוסיף מוטומבו, המדורג שני ברשימת החוסמים בכל הזמנים, רק אחרי האקים אולאג'ואן. "כל עוד אני יכול לקחת ריבאונד ולחסום, זה מה שחשוב. חשבתי שאשחק בבוסטון או בסן אנטוניו, זה הפתיע אותי שיוסטון נכנסה לתמונה".

 

בשנה שעברה מוטומבו הופיע ב-39 משחקים ברוקטס ופתח ב-25 מהם, לאחר שיאו הושבת בגלל פציעה ממושכת. הסנטר שנבחר בדראפט 1991 על ידי דנבר וכיכב בנאגטס בארבע עונותיו הראשונות, נבחר ארבע פעמים לשחקן ההגנה של העונה. החל מ-2004 הוא לבש את המדים של יוסטון.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
דיקמבה מוטומבו
צילום: רויטרס
מומלצים