שתף קטע נבחר

אנטבי, יבואה וטלקיסקי נעדרו מהאימון

הפועל ת"א ממשיכה להתאמן לקראת המשחק בגביע הטוטו מול מכבי חיפה, שחקן בקבוצה: "מדובר בהזדמנות להראות לחיפה שיהיה לה פייט על תואר האליפות עד סוף העונה"

ביום שני הקרוב תארח הפועל תל אביב את מכבי חיפה למשחק רבע גמר גביע הטוטו (20:50). האדומים מתייחסים למשחק ברצינות יתרה ולא מזלזלים במפעל השלישי בחשיבותו בליגה.

 

"זה אמנם גביע הטוטו, אבל ניצחון על מכבי חיפה הוא יוקרתי בכל מפעל", אמר היום (ו') אחד השחקנים במועדון האדום. "זכייה בגביע הטוטו אולי לא אומרת הרבה לאוהדים, אבל יכולה לעזור כלכלית למועדון ולכן זה חשוב לנו. חוץ מזה, מדובר בהזדמנות עבורנו להראות לחיפה שיהיה לה פייט על תואר האליפות עד סוף העונה".

 

לאחר יום חופש ממנו נהנו חניכיו של אלי גוטמן, הבוקר חודשו ההכנות למשחק בסגל חלקי יחסית. יגאל אנטבי, סמואל יבואה ודמיטר טלקיסקי הסתפקו באימון ריצה קל בשל מתיחות שרירים קלות מהן הם סובלים. עוד שוחררו מהאימון ליאור בקשי, יהודה חוטה וגל שיש, שיחזקו את קבוצת הנוער במשחק מול הפועל פתח תקווה שייערך בשבת במסגרת הליגה לנוער בכפר סירקין (12:15).

 

מחר תערוך הקבוצה אימון בוקר וביום ראשון תקיים את האימון המסכם לקראת המשחק, אליו יכנסו אוהדים שמחזיקים במנוי למשחקי הבית של הקבוצה בחינם. בהפועל היו רוצים לראות מספר רב של האוהדים מגיע לתמוך בקבוצה ובאו לקראת האוהדים גם בהוזלת מחירי הכרטיסים, אולם בגלל מזג האוויר הקר והשעה המאוחרת של המשחק. ההערכות הן כי בלומפילד יהיה רחוק מלהיות מלא במשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סמואל יבואה. לא התאמן
צילום: אלי אלגרט
מומלצים