שתף קטע נבחר

חוזר לשחק: ראובן עובד חתם במכבי נתניה

לותאר מתיאוס הטעה כנראה את כולם כשטען כי אינו מכיר את קשר הפועל ת"א, נתניה תשלם 20 אלף דולר תמורת השאלתו. הכניסה למשחק גביע הטוטו מול אשדוד - חינם

"ראובן עובד? מי זה ראובן עובד?". כך תהה אתמול (א') לותאר מתיאוס, כשנשאל אם הוא מעוניין בקשר הפועל ת"א בן ה-25. עכשיו מתברר שהיה מדובר בהטעיה בלבד, מאחר ועובד, שעדיין לא שיחק כלל העונה, סיכם את תנאיו במכבי נתניה.

 

עבור עובד, שחתם באופן רשמי על חוזה השאלה עד סיום העונה ויתאמן בקבוצתו החדשה מאוחר יותר, מדובר בתחנה חמישית בקריירה. "אין מאושר ממני להגיע סוף סוף למכבי נתניה", אמר השחקן. "כבר כמה שנים אני רוצה להגיע למועדון הזה והנה הגיע הרגע. אני מודה על האמון שנותנים בי ומקווה ומאמין שאחזיר להנהלה ולאוהדי הקבוצה במגרש".

 

עובד הובא לקבוצה בעיקר בשל רצונו של דניאל יאמר בעסקה, מאחר והבעלים עקב אחריו לאורך זמן. מתיאוס עצמו ימשיך לנסות ולהביא שחקנים נוספים לקבוצה. בינתיים, מכבי נתניה תשלם להפועל תל אביב 20 אלף דולר על ההשאלה, במקום הסכום המקורי אותו דרשו האדומים (50 אלף דולר). אם תרצה לרכוש אותו, תצטרך סגנית האלופה לשלם כ-120 אלף דולר.

 

רק אתמול תהה מתיאוס מיהו עובד, אולם השחקן עצמו לא התרגש. "אולי לותר מתיאוס התבלבל ולא ידע על מה מדובר, אבל לפני שלושה שבועות דיברתי איתו והוא יודע מי אני. אני לא מתייחס לביקורות ולא חושב על אלה שאומרים שזה מביך לבוא, אחרי שהמאמן אמר דבר כזה. אני לא מקשיב למה שאנשים אומרים".

 

הקשר שעלה מהנוער של מכבי תל אביב כבר הספיק לשחק בקריירה שלו בהפועל חיפה, בני יהודה והפועל ת"א, עד לעונה הנוכחית. בקיץ, כזכור, החליט מאמן האדומים אלי גוטמן להשעות את עובד מהסגל, אחרי שלטענתו הפגין הקשר חוסר רצינות באימונים. מדובר בשחקן הרכש השני של נתניה בחלון ההעברות, אחרי שהביאה את סיאבונגה נקוסי הדרום אפריקני.


לותאר מתיאוס. שינויים בסגל של נתניה (צילום: רויטרס)

 

אלן בנדר יהיה ככל הנראה השחקן השלישי שיוחתם במהלך חלון ההעברות, בעיקר על מנת לחזק את ספסל הקבוצה. החלוץ, ששוחרר מהכח עמידר ר"ג, הינו יהודי ואינו נחשב כזר, והצליח להרשים את מתיאוס בתקופת המבחנים בקבוצה. מעוז סמיה יעבור ככל הנראה להפועל ירושלים ואלנתן סלמי להפועל כפ"ס.

 

גיל לב: "מקווים שכמה שיותר מאוהדי אשדוד יגיעו"

בתוך כך ממשיכים בנתניה להתכונן למשחק גביע הטוטו מול מ.ס. אשדוד (17:00, ספורט 5+ לייב, תקציר ב-ynet) שיתקיים באיצטדיון רמת גן והיום החליטה הנהלת הקבוצה כי הכניסה תהיה חופשית. הנשיא גיל לב אמר הערב: "המועדון מקוה שכמה שיותר תושבים מאזור הדרום בכלל ומאשדוד בפרט יגיעו לצפות במשחק. נוכח המצב, המועדון מאפשר כניסה ללא תשלום ומקווה שזה יקל ולו במעט על אוהדי אשדוד להגיע למשחק".

 

עוד הוסיף לב: "מנסיוננו במהלך השנתיים האחרונות, המשחקים בין נתניה לאשדוד הם האטרקטיביים שבמשחקי ליגת העל. אנו מקווים שנוכל להעניק לאוהדים משחק ספורטיבי ומהנה וקצת מזור מהשגרה הלא קלה אותה הם חווים כיום ואשר כולנו תקוה שתחלוף כאילו לא היתה בתוך ימים ספורים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראובן עובד
צילום: אלי אלגרט
מומלצים