שתף קטע נבחר

ציקי קקון: "אין מצב רוח לשום דבר"

חבר הנהלת הכח עמידר ר"ג הביע שביעות רצון מדחיית המחזור, גם בגלל שאף שחקן חיזוק לא הגיע לוינטר בפגרה. בשורות הקבוצה התאמן השוער ז'וסלן מאייבי, שנבחן באשדוד

דחיית משחקי המחזור הקרוב הגיעה בזמן עבור הכח עמידר ר"ג, שמחפשת שחקני חיזוק ועדיין לא התקרבה להחתים אפילו אחד כזה. בנוסף, הכח עמדה בפני משחק חוץ מול בני סכנין, אותו כבר הודיעה המשטרה כי היא עשוייה לבטל בעקבות המצב הבטחוני.

 

חבר ההנהלה ציקי קקון אמר ל-ynet: "אנחנו מאלה שהובילו את המהלך של ביטול המחזור הקרוב. כל אלה שמדברים על שגרה טועים בגדול. המצב לא טוב והחיילים שלנו נהרגים שם. איין מצב רוח לשום דבר ובטח שלא לשחק. במקרה המשחק שחיכה לנו היה קצת רגיש, אבל לא יקרה כלום אם נשחק בעוד שבוע, שבועיים או חודש".


ניל אברבנאל. בדרך החוצה? (צילום: אלי אלגרט)

 

היום (ג') התאמן בשורות הכח השוער ז'וסלן מאייבי, שנבחן במהלך השבוע האחרון במ.ס. אשדוד והשאיר רושם טוב. הקמרוני בן ה-23 לא חתם בסופו של דבר באשדוד בשל חוסר נסיונו, אך מנג'ר הקבוצה דודו דהאן מחזיק ממנו ומעוניין לתת לו הזדמנות.

 

נכון לעכשיו הנהלת הכח עדיין מתקשה בהשגת מקורות מימון עבור השוער, שנבחן בשורותיה כבר בקיץ ולא הוחתם בשל עלויותיו הגבוהות. ראוי לציין כי דהאן מחפש שוער, עם עדיפות לזר, במקומו של ניל אברבנאל שככל הנראה נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, לאחר שכלל לא שותף במשחק אימון בשבוע שעבר.


דודו דהאן. מחפש חיזוק, ומימון (צילום: דודו ועקנין)

 

דהאן מעוניין להחתים לפחות עוד שני שחקנים - תומר חליבה שממשיך להתאמן עם הקבוצה, והבלם הניגרי ג'יי ג'יי סוריולה. המאמן מקווה לקבל אור ירוק מההנהלה על מנת שיוכל לסגור עם שחקני החיזוק החדשים, אחרי שכבר שיחרר ארבעה זרים ושני ישראלים במהלך חלון ההעברות.

 

"אנחנו לא רוצים למהר כפי שעשינו בתחילת העונה", הסביר קקון את העיכוב בנושא החיזוק. "הפעם אנחנו מעדיפים לראות באיזה שחקן מדובר והאם שווה להשקיע בו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דודו דהאן
צילום: אביהו שפירא
מומלצים