שתף קטע נבחר

הפלסטינים: 3 ילדים נהרגו בתקיפת חיל האוויר

על פי הדיווח, ארבעה בני אדם נהרגו בתקיפה בבית להיא, שלושה מהם ילדים. חיל האוויר שב לתקוף לאחר ירי שתי רקטות הגראד לעבר באר שבע

מקורות פלסטינים ברצועת עזה דיווחו הערב (יום ב') כי ארבעה בני אדם, בהם שלושה ילדים,  נהרגו בתקיפת חיל האוויר בעיירה בית להיא שבצפון רצועת עזה. חיל האוויר חידש את תקיפות חיל האוויר לאחר שהפלסטינים ירו שתי רקטות גראד לעבר באר שבע, דקות לאחר תום ה"מסדרון ההומניטרי" שנקבע בשעות הצהריים.

 

תושבי עזה הצטיידו: אין מספיק אוכל ומים

 

בשעות הצהריים שררה ביישובי הדרום וברצועת עזה מעין "הפסקת אש" באישור צה"ל, שמטרתה לאפשר לתושבים להצטייד במזון וציוד חיוני ולעבור בין מקום למקום. בפרק זמן זה עצר חיל-האוויר את התקיפות, וגם כוחות הקרקע הקפיאו את פעילותם. עם זאת הובהר שהפעילות תחודש נקודתית בכל מקרה של כוונה פלסטינית לשגר רקטות.

 

אתמול נהרגו כ-53 אזרחים בשתי תקיפות על יעדים אזרחיים. מקורות ברצועה מדווחים כי בין ההרוגים גם לפחות 40 אזרחים שנפגעו בתקיפה שהיתה סמוך לבית ספר של סוכנות הסעד לפליטים הפלסטינים באזור ג'בליה שבצפון הרצועה. דובר מטעם האו"ם מסר כי 30 פלסטינים נהרגו במתקפה.

 

התקרית ליד בתי הספר מתווספת גם להריגתם של 13 בני משפחת

דאיה בשכונת זייתון. בבית בן ארבע קומות התגוררו כ-40 נפשות, שכולן הצטופפו בקומה התחתונה מחשש שפגז יפגע בקומות העליונות.

 

טיל שירה מטוס קרב, הוביל לקריסת הבית. במשך שעות ארוכות עמלו צוותי ההצלה לחלץ עוד נפגעים מתחת להריסות. הפלסטינים מסרו כי במספר פעמים, נורתה אש לעבר כוחות ההצלה שהגיעו לפנות נפגעים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מסוק חיל האוויר
צילום: AP
פינוי נפגעים בעזה
צילום: AFP
מומלצים