שתף קטע נבחר

המסחר בבורסות אסיה ננעל במגמה מעורבת

את עיקר הירידות ברחבי היבשת הובילו יצרניות הרכב ומניות הטכנולוגיה. בסין עלתה הבורסה ב-1.42%, מדד הקוספי בדרום קוריאה נפל ב-2.05%, לאור צפי פסימי של הבנק המרכזי לשנה הקרובה

בורסות אסיה נסחרו הבוקר (יום ו') במגמה מעורבת, בעקבות המסחר בוול סטריט אמש. את עיקר ירידות השערים הובילו יצרניות הרכב ומניות הטכנולוגיה, לאור הירידה בביקוש העולמי, המובילה לחשש מצד המשקיעים לשחיקת רווחי חברות אלו. מדד הניקיי ירד ביפן ב-0.45%. בהונג קונג ירדה הבורסה ב-0.27%. בסין עלה המדד המשולב ב-1.42% ובדרום קוריאה נפל מדד הקוספי ב-2.05%.

 

אתמול נחתם המסחר בוול סטריט במגמה מעורבת. דאו ג'ונס רשם ירידה של 0.3%, נאסד"ק עלה ב-1.1%, ו-S&P 500 עלה ב-0.3%. הקמעונאיות האמריקניות הגדולות, ביניהן וול-מארט, מייסי'ס וגאפ, הורידו את תחזית הרווח שלהן, לאחר אכזבה גדולה ממכירות סוף השנה. מספר המובטלים הכולל הגיע ל-4.6 מיליון איש, שיא של 26 שנה

 

קוריאה

הבנק המרכזי של קוריאה הוריד אמש את שיעור הריבית במדינה בהיקף של חצי אחוז לשפל של כל הזמנים, ל-2.5%. מהלך זה בוצע לאחר שהבנק נוכח כי הכלכלה של המדינה מתכווצת בקצב מהיר מהצפוי, בעקבות הירידה בהיקפי הביקוש המקומי ונפח הייצוא. הורדה זו של הריבית היא החמישית מאז תחילת אוקטובר. נגיד הבנק המרכזי של קוריאה התבטא אתמול באומרו כי "זאת הולכת להיות שנה גרועה מאוד", וכי הוא צופה כי הכלכלה של דרום קוריאה תתכווץ באופן משמעותי ברבעון הרביעי.

 

הודו

מניית סאטיאם נופלת ב-55% לשפל של כל הזמנים לאחר חשיפת ההונאה עליה דיווח יו"ר החברה רמאלינגה ראג'ו. על פי החשדות, נופחו הנכסים של סאטיאם בשנים האחרונות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ירידות בקוריאה
צילום: רויטרס
מומלצים