שתף קטע נבחר

חשופים - דמויות נוספות

משק החבטות של המהדורה ועד האחות הכונפה של אלה. הדמויות שמשלימות את הנבחרת

סמדר (סמדג') פיצ'חדזה  (טלי אורן)

 

אפשר להוציא את האשה מהמושב, אבל האם אפשר להוציא את המושב מהאשה? סמדג', המפיקה הנצחית, הולכת ומתקדמת בצעדי ענק אל הלידה, ממשיכה להשתוקק לאהבת אמת ואפילו מפתחת אמביציות מקצועיות. גם היא תגלה שהחיים שהשאירה מאחור מתעקשים לחזור.

 

לכל עורכת קשוחה יש מפיקה שאפשר לרדות בה. סמדר היא במידה מסוימת שק החבטות של בן בסט – אבל למרות שהיא מתעמרת בה סמדר מחבבת את מרב חיבת אמת. סמדר היא בחורה פשוטה, מצחיקה – לרוב לא באשמתה – ובעיקר יש לה לב רחב ואמיתי. במילים אחרות – החברה הטובה שהייתם רוצים שתהיה לכם.

 

למרות שסמדר שואפת לפתרון קוסמי של הבעיות הכלליות והאישיות של כולם, ורוצה שלכולם יהיה רק טוב, בחיים האישיים שלה היא מקפידה להדחיק כל בדל רגש ודוחה פתרון בעיות עד שכבר אין מנוס. אחת הבעיות שהיא מתמודדת איתן היא אהבה נכזבת. אחד הפתרונות שלה הוא סבב שקרים על הסקאלה שבין לבן ושחור, אבל בגלל שהיא בעצם לגמרי לא יודעת לשקר, היא נלכדת בסבך של עצמה.

 


סמדר גורן. צילום: עידו לביא

 

ברק אור (רן בכור)

 

חזאי המהדורה. ברק הוא סוג של מקבילה חיובית של אלה יוספי - בחור צעיר, נראה מעולה ועל כן חובב דייטים ומשחקי חיזור. הוא מקסים ויש לו לב טוב, אבל מה לעשות שמתחת לכל השרירים והעיניים היפות נחבא בחור מעט עילג וטיפ-טיפה נעלול?

 

למזלו הוא משתייך לקבוצת האנשים שדברים טובים קורים להם כמעט מעצמם - הצופים מתאהבים בו בקלות, הקריירה שלו מתפתחת וגם הוא עובר תהליכים לא פשוטים של חפירה פנימית, שבסופם מחכה לו הפרס הגדול מכולם: פגישה עם האני האמיתי שלו. מה, לא?

 


ברק אור. צילום: עידו לביא

 

ריקי יוספי (אילנית בן-יעקב)

 

ריקי סיימה את העונה שהיא מחזיקה באייטם המאה – ישראל עומדת להפציץ את הכור האיראני, אבל מרב בן בסט ביטלה אותו לטובת אייטם בלעדי אחר. האם היא תבלע את הגלולה המרה, תהיה מרירה אפילו יותר מקודם ותמשיך הלאה? ומתי היא תצליח סוף סוף לנצח בתחרות – לא משנה מאיזה עדה – את אחותה השאפה אלה?

 

אחותה הגדולה של אלה, סוג של שלי יחימוביץ' פוגשת את רינה מצליח ויחד הן מרכלות על אורלי ווילנאי. ריקי היא אשה מעט – טוב, מאוד - ממורמרת, שדרנית רדיו נשכנית שעדיין מנסה לצלוח בזחילה אינדיאנית את המעבר לטלוויזיה. בניגוד לאחותה הקטנה היא שונאת סקס, חושבת שמדובר בעיסוק שהוא אובר רייטד בטירוף. גם זה הולך להשתנות.

 

היחסים שלה עם אחותה הקטנה מורכבים – מצד אחד היא מרגישה צורך תמידי לגונן עליה ולא רואה ממטר עד כמה אחותה נחשה, שתמכור גם אותה וגם את האמא שלה תמורת כל בדל התקדמות. מצד שני ריקי לא יכולה להתעלם לחלוטין ןמהעובדה שאפילו אותה אמא, שילדה את שתיהן, מעדיפה ללא ספק את הבת הצעירה והיפה, וריקי חוטאת לפעמים ברחמים עצמיים ובשאלה הנצחית – איך יצא שאלה כזאת שאפה, ואני לא?

 

בנצי גור(יוסי מרשק)

 

בעלה של ריקי שהוא גם בעל קבוצת כדורגל ויש שיאמרו בלחש שהוא גם מעורב בכל מיני עסקים מפוקפקים של העולם התחתון. בנצי הוא מאפיונר קטן ואיש אלים, שהחיים מלמדים אותו דבר או שניים על קשרים אנושיים.

 

מוקי (ז'יל בן דוד)

 

בעל המניות של חברת החדשות, מחזיק את כולם בביצים. הוא עשיר, חייכן ונדיב, אבל המראה שלו מתעתע – כשצריך – ולא מעט פעמים צריך - הוא יודע להיות אכזרי. זה קורה בייחוד כשגורל הרייטינג של המהדורה עומד על הפרק, ואז הוא יודע לחתוך בבשר החי בלי להניד עפעף.

 

שימי (מישמיש) לוי (בן לוי)

 

מישמיש המסכן. גלי ארזי על הזנב שלו, שירה כבר לא בעניין שלו בכלל, והוא רק רוצה לארוז את החברה שלו ולחזור לדרום החם, שם יוכל לצלם חתונות ולחיות את חייו בשקט ויובש יחסי, אבל העתיד של שימי צופן בחובו חיים הרבה פחות שקטים.

 

אח, שימי. שימי יכל להיות הבחור שכל אשה מבקשת – אוהב, מעניק, מחבק – אלמלא היה מעט לא יציב, בלשון עדינה. שימי הוא צלם חתונות שחי את החיים הזרוקים שלו באילת, כשהוא מתפקד כחבר הקבוע של שירה.

 

ממש בפוקס שימי לא גדל לחשוב שהוא דולפין, למרות שכמות הסמים שהוא דפק עד כה בהחלט עשויה היתה להביא אותו לסיטואציה הזאת בדיוק. במקום זה נדפקו לו ככל הנראה שבבים אחרים, שהפכו אותו לבחור אובססיבי עם נטיה להתפרצויות זעם ואלימות כבושה שרק מחכה להזדמנות לנשום קצת אוויר.

 

שימי מאוהב בשירה, בדרכו החונקת, ובעיקר רוצה שלשירה יהיה טוב ושהיא תחזור כבר לאילת, למען השם, ותהיה שלו ורק שלו לנצח. לשם כך הוא מוכן לעשות הכל, כולל הכל, כולל לתת דחיפה הגונה ולא עדינה בכלל לנקמה ששירה טווה. יכול להיות שאין מנוס מלהכיר בעובדה ששימי הוא מטורף, או כמו שאחרים יעדיפו לכנות אותו – שמשון הגיבור, רק בלי הראסטות ובלי הגיבור.

 

תחייה קריסטל (אודליה מורה מטלון)

 

תחיה קריסטל, אלה, דיווה, אמזונה, אשה שמסוגלת להחזיק הרבה אלכוהול, עדיין במירוץ האינסופי להשגת מי שכמעט היה בעלה, ראובן לב ארי. האם עכשיו כשמלכה פינתה את השטח לשתי דקות, יש סיכוי שזה יצליח? תסמכו על תחיה שהיא לא תשאיר אבן אחת הפוכה בדרך למטרה להפוך את ראובן למשפחה שלה, אבל כמו שאומר הפתגם, משפחה לא בוחרים.

 

תחייה קריסטל היא סוג של אודטה, אשה רוחנית ששולחת ידיים לכל תחומי המיסטיקה (סוג של תירוץ, ביננו) אך עם זאת פרקטית. אשה ישירה וחסרת בושה, שלא חוששת לפתוח פה ג'ורה ולהגיד את מה שכולם חושבים אבל מפחדים להוציא. מגישה תוכנית לייף סטייל בשם "קריסטלים" בערוץ המתחרה, אבל מהר מאוד תגיע לחברת החדשות על תקן כתבת התרבות. מכיוון שמלכה לב-ארי היא האחרונה שתוותר בקלות על משבצת, מחכה להן בריכת בוץ ענקית (ומטאפורית, כן?) בתוכה הן יאלצו ללבן את חשבונות העבר וההווה שלהן.

 


צילום: עידו לביא

 

על פניו תחיה היא רווקה הוללת וחובבת גברים צעירים, אבל אלה רק הסחות דעת שהיא מספקת לעצמה כדי לשכוח שבתוכה היא למעשה – כמו כולנו – נשמה בודדה שכמהה לאהבת אמת.

 

מלכה לב ארי (חלי גולדנברג)

 

ממש כמו ביתה היחידה, מלכה לב ארי ארזה את עצמה בסוף העונה, נפרדה מראובן בעלה וטסה לממש את עצמה ביבשת השחורה. תסמכו עליה שגם שם היא מצאה מישהו לנהל לו את החיים – הפעם מדובר בפילה שנקראת תחיה. אבל יש גבול גם לכמה האפריקאים מסוגלים לסבול את הגברת לב ארי. כשמלכה תחזור לארץ היא תחזור גם לפעילות האהובה עליה – להגיד לכולם מסביב מה לעשות, בעיקר לגלי, ולחבב את עצמה באופן חסר פשרות.

 

אמא של גלי ארזי. היא כבר לא ילדה (50), אבל מלכה ארזי היא עדיין אחת הנשים היפות בשטח. הקריירה שלה ככתבת תרבות, לעומת זאת, כבר מזמן עברה את השיא. לא נעים להגיד, אבל הסיבה היחידה שהיא עדיין במהדורה היא בגלל שהעם אוהב את הבת שלה, והבת שלה אוהבת את אמא שלה.

 


צילום: עידו לביא

 

מלכה ארזי היא שריד לדור ישן, שהולך ופוחת וממילא לא היה נפוץ במיוחד אף פעם. היא קשובה לחלש, מגינה על זכויות הנדכאים בלהט של לביאה ועושה הכל כדי להביא סוף סוף את השלום המיוחל עם שכנינו. מכיוון שהקרובים הם תמיד האחרונים לדעת, למלכה אין מושג שהיא לגמרי Has Been, והיא מנסה להיאחז במשהו שכבר לא קיים, באופן אצילי אמנם אבל עדיין מנפץ לב.

 

למלכה מחכה חוויה מאלפת ושיעור חשוב בדו קיום, כשתיאלץ ליישם את האג'נדה שלה, להגמיש אותה לא מעט ולחלוק את המסך דווקא עם היריבה הכי גדולה שלה, ולא רק בטלוויזיה.

 

 

ראובן לב ארי (עמנואל הלפרין)

 

ראובן לב ארי היה סלע המריבה בין שתי נשים – מלכה לב ארי, אשתו החוקית, ותחיה קריסטל, מי שנמלט ממנה בערב בו אמור היה להשחיל לה את הטבעת. במי הוא יבחר?

 


צילום: עידו לביא

 

בעלה של מלכה לב-ארי, המבוגר ממנה ב-20 שנה. איש מוסד ושר התחבורה לשעבר, הוא איש של נשים. הוא אוהב את כולן (אהבה אפלטונית, כמובן, למעט את אשתו), ומעריץ את ביתו הכוכבת. ראובן הוא איש בעל כח בעולם התקשורת ובמדינה בכלל, אבל בבית הוא נכנע לנשים שאיתו ומעדיף לרצות אותן. מעל לכל ראובן הוא-הוא הסיבה ליריבות הגדולה בין מלכה לתחייה.

 

אילנה פאר (אורנה דץ)

 

גרושתו של גידי פאר, מנכ"ל חדשות 4, היתה עד עכשיו האשה שלא הצליחה להשאיר את דניאל, הבת המשותפת שלהם, בלוס אנג'לס. אבל העונה היא חוזרת לארץ, ויש לה הרבה תוכניות איך להשתלב בחזרה בהתנהלות המקומית.

 

לא כולן ימצאו חן בעיני גידי או האנשים שמסביבו, אבל לאילנה יש אג'נדה מאוד ברורה, והיא תשמח אם נהפוך לשלוחה קטנה של ארה"ב. כן, אפילו יותר עכשיו.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים