שתף קטע נבחר

משה דמאיו: "מכוונים הכי גבוה שאפשר"

בבני יהודה מרוצים מהנצחון על הפועל פתח תקווה, שהמתיק במעט את השבוע בו הודחה הקבוצה מגביע הטוטו. המנכ"ל מרוצה: "זה היה משחק מבחן עבורנו"

שביעות רצון בבני יהודה לאחר הנצחון על הפועל פתת תקווה בשבת בבלומפילד, שקירב את הקבוצה עד לכדי 2 נקודות בלבד מהמקום הרביעי בטבלה. "עברנו משחק מאוד קשה אתמול", אישר המנכ"ל משה דמאיו, "היינו יותר אגרסיביים מהפועל פתח תקווה ואני חושב שהקבוצה שרצתה יותר והיתה אגרסיבית יותר היא זו שניצחה".

 

 

"המשחק הזה היה מבחן עבורנו", המשיך המנכ"ל הכתום. "אחרי הכל, הפועל פתח תקווה היתה צמודה אלינו בטבלה ועכשיו התרחקנו מהם. הוכחנו אתמול בגרות ואופי, שזה שם המשחק. מי שהראתה יותר בגרות ואופי על המגרש ניצחה".

 

על העובדה שהקבוצה נמצאת במרחק של שתי נקודות בלבד מהמקום הרביעי, אמר דמאיו: "התוצאות של המחזור עד כה משחקות לטובתנו, אני מקווה שנדע להמשיך עם היכולת והתוצאות. הציפיות שלי תמיד היו לכוון גבוה. גם בתחילת השנה, כששיחקנו טוב אבל התוצאות לא הגיעו, אמרתי שהשנה אנחנו לא רוצים לחשוב רק על הימלטות מהתחתית, אלא שאנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר".

 

המאמן גיא לוזון ספג בתחילת השנה לא מעט ביקורות, אולם ככל שעובר הזמן הוא מוכיח כי למרות העונה המאכזבת בעונה שעברה בהפועל ת"א ובמכבי פתח תקווה, הוא לא שכח לאמן כדורגל. לוזון אחראי לפריצה של הבלם הצעיר דין מורי, שהיה אתמול המצטיין במשחק, כמו גם לדקות הרבות להן זוכים צעירים נוספים, כמו קובי מויאל ואלירן עטר.


ראלי, עטר ואברבנל בשבת. בני יהודה קרובהל קמום הרביעי (ראובן שוורץ)

 

אתמול מי ששילמו את המחיר על ההדחה מגביע הטוטו היו דווקא הזרים - מילאן מרטינוביץ' והרוויה קובאצ'ביץ', ולא הצעירים, שהמשיכו לקבל את הקרדיט בהרכב והוכיחו שזה הגיע להם.

 "מהיום שגיא הגיע לפה הוא לא עושה חשבון לאף שחקן", הסביר דמאיו, "זרים, צעירים, ותיקים, כולם בשבילו אותו דבר. מי שנמצא בכושר הכי טוב משחק וכך זה צריך להיות".

 

"מקווה שנוכל לשחק באשדוד"

בשבוע הבא אמורה הקבוצה להדרים לאשדוד, שממוקמת מעל בני יהודה בטבלה רק בגלל הפרש שערים טוב יותר. נכון לעכשיו, עדיין לא ברור היכן יתקיים המשחק ובמידה והלחימה בדרום תימשך, עשויה מ.ס. אשדוד לאבד את הביתיות שלה ולארח את הזהובים באצטדיון הלאומי ברמת גן או באצטדיון וינטר, על חשבון ההתאחדות לכדורגל.

 

"אני מקווה שיהיה שקט ונוכל לשחק באשדוד בלי קסאמים ובלי גראדים", סיכם דמאיו. "מבחינת הכדורגל זה יהיה קרב בין שתי קבוצות עם אותה כמות נקודות, בייחוד אחרי שאשדוד הפסידה אתמול להפועל ת"א".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בני יהודה חוגגת
צילום: טל שחר
מומלצים