שתף קטע נבחר

מי רצח את סאמר אבו ג'ומעא: החבר או הגרוש?

אתמול נמצאה גופתה הדקורה של הצעירה בת ה-20 ליד בתה התינוקת בדירה באשקלון. היום הוארך מעצר בן זוגה, באדר אבו סבית, שטוען כי דווקא הוא עצמו היה נתון לאיומים - מצד בעלה לשעבר ומשפחתו

רוצח או קורבן? בית המשפט השלום באשקלון האריך היום (א') את מעצרו של באדר אבו סבית, החשוד ברצח סאמר אבו ג'ומעא בת ה-20, אמש בדקירות סכין באשקלון. המשטרה עצרה כבר אמש את אבו סבית, בן זוגה של אבו ג'ומעא, בחשד למעורבות ברצח. אולם אבו סבית טוען כי הוא עצמו היה נתון לאיומים מצד רוצחיה של חברתו - לטענתו, משפחת בעלה לשעבר.

 

היום נקברה אבו גו'מעא, בת העדה הבדואית, בבית הקברות בתל שבע. בתה בת השנתיים, שנמצאה אתמול ליד גופתה, נלקחה על-ידי השוטרים.


בתה של סאמר אבו ג'ומעא בידי השוטרים (צילום: גדי קבלו)

 

נציג המשטרה אמר בדיון הארכת המעצר היום כי יש ראיות הקושרות את אבו סבית למעורבות ברצח האכזרי. פרקליטו של החשוד, עו"ד אייל אביטל, אמר בדיון כי מדובר בבני זוג שקיימו מערכת יחסים תקינה בחודשים האחרונים: "דווקא הוא זה שספג איומים על חייו בחודשים האחרונים בגלל הקשר הזה. האיומים הגיעו מהגרוש שלה ומבני משפחתו, על כן אין זה הגיוני שדווקא הוא זה שירצח אותה. הוא עמד בפרץ מול האיומים הללו, ונשאר איתה במשך כל התקופה הזו למרות הסכנה לחייו".

 

עו"ד אביטל שאל את נציג המשטרה אם ידע על האיומים הללו, וזה השיב כי אכן הכיר "מערכת של לחצים" על הנרצחת, בשל הקשר עם אבו סבית.

 

למרות דברים אלה, החליט השופט חיים נחמיאס להאריך את מעצרו של החשוד בעשרה ימים. בהחלטתו ציין כי ישנן ראיות לכאורה המבססות חשד סביר כי הוא קשור למעשה.

 

האם: "גם החבר לא מצא חן בעיני"

אמה של אבו ג'ומעא היא זכייה אבו עצא, קוראת בקפה המוכרת מאוד באשקלון והאזור. אל ביתה זרמו היום עשרות מנחמים רבים מכל הארץ. אביה של אבו ג'ומעא, שמתגורר בחברון, קיבל אישור מיוחד להגיע להלוויה.

 

אבו עצא חזרה ואמרה, כי לבני משפחתו של הגרוש של בתה יש לדעתה חלק במעשה הרצח: "הם כל הזמן איימו עליה והיו מתקשרים גם אלי".

 

מאידך, הוסיפה, "גם באדר אבו סבית הזה לא מצא חן בעיני. הוא הסתובב איתה כשהיתה עוד נשואה, ואני הזהרתי אותו לא להתקרב אליה".

 

אבו עצא הודתה להמוני המנחמים: "הגיעו אלי היום המון אנשים, חרדים וחילוניים ואפילו פוליטיקאים, הרבה אנשים שטיפלתי בהם, חלק אפילו הכירו את סאמר, וזה מחמם את הלב לראות את כולם באים לנחם אותי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
זירת הרצח באשקלון
צילום: צפריר אביוב
פינוי גופתה של אבו ג'ומעא
צילום: צפריר אביוב
עו"ד אביטל. מדובר במערכת יחסים תקינה
מומלצים