שתף קטע נבחר

סילי חתם במכבי: "רוצה להבקיע הרבה שערים"

החלוץ הטרינידדי סגר סופית את תנאיו וייכלל בסגל מול מכבי חיפה (20.50, בלומפילד): "מאוד שמח להגיע למועדון עם היסטוריה מכובדת". ג'ונתן אסוס במו"מ עם פנתרקיקוס היוונית

עכשיו זה רשמי: סקוט סילי חתם היום (ב') עד לסיום העונה במכבי תל אביב. החלוץ הטרינידדי הגיע למשרדי המועדון, סגר סופית את תנאיו וייכלל בסגל מול מכבי חיפה, הערב (20.50, שידור ישיר בערוץ 10) בבלומפילד.

 

 

"אני מאוד שמח להגיע לפה", סיפר סילי לאחר החתימה. "מאאוד נרגש לחתום במועדון כמו מכבי תל אביב, מועדון עם הסטוריה מכובדת. אני יודע שמכבי קבוצה אשר מקומה בקדמת הכדורגל הישראלי ואף שיחקה בעבר בצ'מפיונס ליג. אני פה כבר כמה ימים ונהנה מאוד מהאווירה ומהמועדון. המטרה שלי השנה היא להבקיע הרבה שערים ולנצח בליגה כמה שיותר".

 

ומאחד שבא לאחד שעוזב. מכבי תל אביב וג'ונתן אסוס מנהלים מגעים מתקדמים עם קבוצת פנתרקיקוס מיוון, להשאלה של הקשר הצרפתי עד תום העונה. כזכור, אסוס לא נמצא בתוכניות של אבי נמני העונה, וכמו שני הצרפתים האחרים (יאניק קמנאן ורודי חדד) נמצא בדרכו החוצה מהמועדון.

 

מכבי, כאמור, תארח הערב את מכבי חיפה והמנג'ר הצהוב, אבי נמני, יקבל בחזרה את שרן ייני, שהחלים משבר בקרסול וגיז'רמו ישראלביץ', שנעדר בתקופה האחרונה בעקבות כאבי גב. השניים צפויים לשוב לסגל.


ג'ונתן אסוס. בדרך לליגה היוונית? (צילום: אלי אלגרט)

 

כ-500 שוטרים וסדרנים יאבטחו את המשחק נגד מכבי חיפה, כשהמשטרה נערכת לצורך מניעת מהומות אפשריות בין האוהדים. במשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות נרשמו לא מעט עימותים בין קהלי האוהדים מחיפה ומתל אביב והאבטחה הגדולה סביב המשחק נועדה כדי למנוע אירועים כאלו גם הפעם.

 

הרכב משוער: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ליאור ז'אן, אבי יחיאל, אורי שטרית, מושיקו מישאלוב, דולי ג'ונסון, יוסי שבחון, מאור בוזגלו, מתן לוטטי, עמנואל מאיוקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סקוט סילי
באדיבות האתר הרשמי של מכבי ת"א
מומלצים