שתף קטע נבחר

"הקבוצות מעמידות שחקנים במצב בלתי אפשרי"

במשרד הפנים הגיבו לאי מתן אישור העבודה לחלוץ הפנמי של מכבי נתניה, אלברטו ספאטה: "לא קיבלנו שום מידע או בקשה על הצטרפותו". ראש מינהל האוכלוסין וההגירה ידון עם לוזון בנושא

לא מעט שחקנים זרים נוחתים בישראל כדי לחתום או להיבחן בקבוצות השונות, אבל לאחרונה רבו המקרים שבהם לא ניתן להם אישור עבודה. את הטענות מפנים במשרד הפנים כלפי המועדונים - שכלל לא טרחו לבקש את האישורים הנדרשים . "לצערנו, מעמידים את השחקן במצב בלתי אפשרי, בו הוא מגיע על פי הזמנה ומוצא את עצמו ללא אשרה", הסבירה דוברת המשרד סבין חדד.

 

המקרה האחרון אירע השבוע, כאשר אלברטו ספאטה הפנמי הגיע למכבי נתניה ולא קיבל אישור להצטרף. לפי נהלי משרד הפנים, צריך השחקן לעזוב את הארץ והקבוצה תבקש עבורו את אישור העבודה לפני שישוב. ראש מינהל האוכלוסין וההגירה, יעקב גנות, מתכוון לפנות בנושא ליו"ר ההתאחדות, אבי לוזון.


מתיאוס. אפילו הוא הגיע בלי אשרה (צילום: רויטרס)

 

לפני מספר ימים עוכבו בנתב"ג שני שחקנים ברזילאים, שהיו אמורים להצטרף להפועל ירושלים. רק באישור מיוחד של גנות אושרה כניסתם לארץ בערבות כספית. לדברי משרד הפנים לא התקבל שום מידע או בקשה שהם אמורים להצטרף לקבוצה.

 

החלוץ החדש של נתניה לא קיבל אישור עבודה ממשרד הפנים ולכן אינו רשאי להתאמן עם הקבוצה, לא לחתום על חוזה וכמובן שלא לשחק. אין זו הפעם הראשונה שנתניה נתקלת בבעיה. בפעם הקודמת היה זה המאמן לותר מתיאוס, שהגיע ללא אשרת עבודה ורק לאחר מאמצים הושג פיתרון.

 

דובר הקבוצה, איציק גניש, אמר: "אנחנו בקשר עם משרד הפנים ואת הדיאלוג לא נקיים דרך התקשורת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים