שתף קטע נבחר

גוטמן לשחקנים: "הייתם יהירים מול בני יהודה"

לפני האימון, כינס מאמן הפועל ת"א והאשים את שחקניו בעודף ביטחון עצמי במשחק הליגה הקודם, וביקש שינוי גישה לקראת בית"ר. אנטבי, אבוטבול ולאלא הפצועים ערכו אימוני ריצה

מאמן הפועל תל אביב אלי גוטמן ממשיך להכין את הקבוצה למשחק הליגה החשוב מול בית"ר ירושלים, אולם גם היום (ה') הוא נאלץ להתמודד עם סגל דליל מאוד באימונים וללא מספר שחקני הרכב פצועים.

 

שי אבוטבול, שסובל ממתיחה במפשעה, ויגאל אנטבי, שמתח את שריר הירך האחורי, שבו הערב לאימוני ריצה קלים, וזאת לאחר שעברו טיפולים במהלך השבוע. נכון לעכשיו עדיין לא ברור האם השניים יעמדו לרשות הצוות המקצועי ביום שני ומצבם יתברר רק בסוף השבוע.  


ביברס נאתכו. עדיין לא יודע אם יהיה כשיר לקראת בית"ר (אלי אלגרט)

 

ביברס נאתכו, שסוחב פציעה בקרסול עוד מממשחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו מול מכבי חיפה, לא התאמן כלל והסתפק בטיפולים גם היום. הוא אמור לשוב לאימונים מחר וההערכה היא כי הוא יימצא כשיר למשחק מול הדאבליסטית. אל מצבת הפצועים של האדומים הצטרף הערב גם מהראן לאלא, שהתלונן על כאבים בירך. החלוץ הסתפק באימון ריצה יחד עם אנטבי ואבוטבול, ובקבוצה מקווים כי הוא יוכל לשוב לאימונים במהרה.

 

לפני האימון, כינס המאמן את שחקניו לאסיפה, שערכה כמעט שעה, וזו הוקדשה לתבוסה לבני יהודה בשבת האחרונה. "הייתם יהירים בשבת האחרונה", אמר גוטמן לחניכיו, "מה שהוביל לחוסר אחריות, חוסר מחויבות וחוסר במשמעת טקטית. לכל שחקן חשוב שיהיה בטחון עצמי, אבל מול בני יהודה עליתם עם יותר מדי בטחון, שהוביל ליהירות. אם למדתם משהו מהטעויות של המשחק הזה, אז הרווחנו למשחקים הבאים".


אלי גוטמן מחפש פתרונות למעלה. השחקנים מרימים אף? (אלי אלגרט)

 

בתוך כך, משטרת מחוז תל אביב הגישה בקשה להתאחדות לכדורגל במטרה להקדים את הדרבי התל אביבי במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה, שנקבע ליום שני ה-16 בפברואר. זאת מאחר והמשטרה תאלץ לאבטח באותו יום גם את משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל, שיפתחו בשעה 18:15 בהיכל נוקיה.

 

נכון לעכשיו בהתאחדות טרם קיבלו החלטה בעניין, אולם ההערכה היא כי למרות בקשת המשטרה המשחק יתקיים ביום שני כמתוכנן. במשטרה הבהירו כי במידה ומועד המשחק יישאר בעינו, האבטחה תהיה כנדרש.

 

ביום שבת הקרוב ייערך דרבי נערים ב' בקרית שלום, ובקבוצות למדו לקח ממקרי העבר ומבקשים להרגיע את המשפחות והאוהדים שיגיעו לצפות במשחק. הנהלת מחלקת הנוער של האדומים ביקשה היום מההורים שבניהם משחקים בקבוצה, לנהוג באיפוק וללא גילויי אלימות פיזית או מילולית, וזאת בעקבות ארועי הדרבי בין קבוצות נערים א' שהסתיים בתגרה בין הורים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבוטבול ואנטבי. רצים ביחד
צילום: עוז מועלם
מומלצים