שתף קטע נבחר

לחידוד האינטימיות: יחסי מין בעיניים קשורות

טוב, לא שניכם צריכים לקשור את העיניים, כדאי שאחד ימשיך לראות מה קורה - אבל סקסולוגים ממליצים לקיים סקס כשבן זוג אחד לא רואה. החושים יתחדדו, הציפיה תהיה דרוכה והאינטימיות תלבלב

אחד האמצעים החביבים על מטפלים מיניים, שמלמדים בני זוג כיצד לחדד את התחושה האינטימית, הוא ההמלצה להתעלס כשעיניו של אחד מהם קשורות.

 

סוזן גודסון, מטפלת מינית מוסמכת ובעלת טור סקסולוגיה ב"טיימס" הלונדוני, טוענת ש‭27%-‬ מהמטופלות שלה ו‭19%-‬ מהמטופלים מודים שהם נוהגים להתעלס מפעם לפעם בעיניים קשורות. לדבריה, לשיטת האהבה העיוורת עשויים להיות יתרונות רבים. כך, למשל, כשאינכם רואים דבר מתחדדים באופן טבעי חושי המישוש, הריח, השמיעה והטעם. אינכם יודעים למה לצפות, ולכן אתם דרוכים ונמצאים באופן טוטאלי בתוך ההתעלסות, וזה טוב.

 

ואגב, לא חייבים לקיים מגע מיני מלא. אפשר סתם להשתרע בעירום על שטיח נעים ומלטף כשלפניכם מגש פירות אקזוטיים בתוספת שוקולד, דבש, שמפניה וגלידה – ולנשנש זה את זה.


אהוב אותי, קשור אותי. ואפשר לשפר עם אטמי אוזניים

 

לדברי גודסון אפשר לשפר את העסק אפילו יותר אם תוסיפו גם אטמי אוזניים. כשתתנהלו גם באפילה וגם בדממה החושים האחרים יתחדדו עוד יותר, בעיקר חוש המישוש, וזה יגרום לכם להיות נלהבים, נרגשים ומגורים מכל מגע של נוצה, משי, מכחול או קטיפה על עורכם.

 

באשר לאביזר הקשירה, לדברי גודסון, לא מוכרחים לרכוש מסיכת עיניים מיוחדת, ואפשר להשתמש בגרבי ניילון כהים או בצעיף משי. אם רוצים לעשות את זה בסטייל, בלונדון מוצעים למכירה כיסויי עיניים מבד ברוקד רקום או מאריגי משי שעליהם רקום המשפט "חופש הוא האפשרות לבחור עבד של מי אתה רוצה להיות‭." ‬

 

למרות היתרונות כדאי לזכור שלא כל אחד מסוגל להתעלס בעיניים קשורות, ועוד עם אטמי אוזניים. כך למשל השיטה לא מומלצת לסובלים מקלסטרופוביה. בכל מקרה, בן הזוג שעיניו קשורות חייב לרחוש אמון מוחלט למי שמקיים איתו מגע אינטימי ומיני באפלה.

 

ועוד בעניין הזהירות, מאחר שבאפלה גדל הסיכוי להיתקל בחפצים או להחליק, לפני ההתעלסות פנו את החדר מחפצים חדים או מרהיטים לא יציבים

צילום: פוטוס טו גו
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אמון מוחלט בבן הזוג
צילום: index open
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים