שתף קטע נבחר
צילום: AP

מפת הבחירות של ynet: איך הצביעו אצלכם?

בחירות 2009 סיפקו הפתעות ברמה הלאומית: קדימה גברה על הליכוד, העבודה ומרצ התרסקו. אבל איך התפלגה ההצבעה ביישוב ואפילו בשכונה שלכם? צאו לסיור במפת הבחירות של ynet, ותוכלו גם להשוות לבחירות הקודמות

את תוצאות האמת של בחירות 2009 אנחנו כבר יודעים, למרות שסימני השאלה לגבי ההמשך עדיין מהדהדים. עד שיוחלט מי יקים את הממשלה הבאה, ynet מזמין אתכם לצאת לסיור וירטואלי לאורכה ולרוחבה של ישראל, ולהבין בדיוק איך הצביעו בכל יישוב או שכונה.


 

מפת הבחירות החדשנית מציה את תוצאות הבחירות לכנסת ה-18 במלואן, ומאפשרת לגולשים לראות - באמצעות "זום" ולחיצה על המפה - כיצד התפלגה הצבעתם של אזרחי ישראל, לפי אזורים ממוקדים. גם כל נתנוני שתי מערכות הבחירות הקודמות מוזנים - כך שניתן לערוך השוואה, ולראות את המגמות שהשתנו.

 לצפייה בנתוני ההצבעה המלאים יש להקליק על האזור הצבוע בצבע המפלגה המובילה. 

 

איך עושים זאת? רשמו את שם היישוב ולחצו GO. אפשרות אחרת: הגדילו את המפה באמצעות העזרים משמאל (לחיצה על הסימן +) והגיעו ליישוב המבוקש. לחיצה על היישוב תציג את תוצאות הבחירות בשנה שבחרתם (למשל 2003). כדי לבדוק איך הצביעו באותו איזור בבחירות האחרות (2006) יש ללחוץ בראש המפה על 2006. צבע היישוב ישתנה בהתאם למפלגה שקיבלה את מירב הקולות באותה שנה.


 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים