שתף קטע נבחר

סודות מהשטיח האדום

רגע לפני טקס האוסקר, ג'וליאנה דפנדי-רנסיק, מגישת חדשות ערוץ !E וסלב בפני עצמה, מספרת בראיון מיוחד ל-ynet למה חשוב לשמור על שרירי הידיים? מי המרואיין ההוליוודי הקשה מכולם? ומי יגרום לה לעזוב את הבעל הטרי?

בשנים האחרונות הפך ערוץ הבידור האמריקני !E לשם נרדף לטקסי הפרסים הגדולים והחשובים בעולם הבידור. בנוסף לסיקור הקבוע והמורחב של הכוכבים הנוצצים על מלבושיהם ומעלליהם ביום יום, עונת הטקסים הפכה לתקופת השיא של שידורי הערוץ, כשבראש הפירמידה ניצבים שניים: ראיין סיקרסט, מנחה "אמריקן איידול" ומגיש מספר תוכניות רדיו פופולריות בארצות הברית וג'וליאנה דפנדי-רנסיק שהפכה למגישת הטלוויזיה הקרובה ביותר בעולם לכוכבים הגדולים ביותר בעולם.


ג'וליאנה בפעולה. יום עבודה של 22 שעות

 

ביום ראשון הבא ישוב צוות !E המשומן והמיומן לסיבוב נוסף על השטיח האדום, בטקס האוסקר ה-81 שיתקיים בלוס אנג'לס. השידורים יחלו בשעה 19:00 על פי שעון ישראל, עם הספירה לאחור. ב-01:00 לשעוננו תתפוס ג'וליאנה את מקומה על השטיח האדום. "זו כבר השנה השביעית שלי", סופרת באוזנינו ג'וליאנה (34) בראיון מיוחד ל-ynet לקראת הטקס.

 

"זה יום די מטורף, יום האוסקר", היא מתארת. "אני מתעוררת בחמש בבוקר, פותחת את היום באימון בחדר הכושר ובעיקר מאמנת את הזרועות כדי שייראו טוב בשמלה. משם ממשיכה להכנות שיער ואיפור שלוקחות כמה שעות ואז אני כבר מגיעה לשטיח, לחזרות אחרונות. אנחנו עולים לשידור ב-14:00 (שעון קליפורניה) וממשיכים עד חמש אחר הצהריים".

 

ובחמש נגמר לך היום?

 

"ממש לא. השנה אני אמשיך את הערב ב'Governor’s Ball', אירוע נוצץ במיוחד שאני מנחה ומאוחר יותר אני ממשיכה למסיבות 'אפטר' עד השעות הקטנות של הלילה. בסך הכל זה יום ממש לא קצר, של בערך 22 שעות. אבל הסיפור האמיתי הוא המסיבה של ריק יורן, המנהל האישי של ג'סטין טימברלייק וליאונרדו דיקפריו, שעושה כל שנה מסיבה מדהימה באחוזה שלו בבוורלי הילס, מאחת בלילה ועד שמונה בבוקר למחרת, וכל כוכב וכוכב בהוליווד מגיע לשם. זה בסך הכל בין 100 ל-150 איש, אבל זה באמת מקבץ הסלבס הגדול ביותר שיש".

 

הצד הנכון של המיקרופון

בשנותיה הלא מועטות כאוחזת במיקרופון שניצב אל מול הכוכבים הגדולים בעולם, אי אפשר להתעלם מהעובדה שג'וליאנה הפכה לכוכבת בפני עצמה, המככבת בצילומי הפפראצי בעיתוני הרכילות הפופולאריים בארצות הברית ובכותרות האתרים.

 

אז זה בעצם משחק כפול או יתרון עבורך, להיות משני צדי המיקרופון?

 

"כשהתחלתי לעבוד בערוץ לא ממש הבנתי את שני הצדדים האלה, אבל בהמשך ניהלתי מערכת יחסים קצרה עם כוכב כלשהו, תוך יום מצאתי את עצמי בכותרות ואז הבנתי באיזה מצב אני נמצאת. היום אני חושבת שההשפעה של העבודה שלי על ההופעה באותם מגזינים באה לידי ביטוי באופן חיובי. אני קצת יותר נחמדה לדעתי לאותם עיתונאים וצלמים מאנשים אחרים שמופיעים שם, אבל זה לא סותר את זה שלעולם לא ארצה שיתפרסמו בעיתונים דברים לא נכונים עליי.


דיקפריו. יגיע עם בר למסיבה הפרטית?

 

"אני חושבת שאני מבינה יותר מהרבה אנשים בלוס אנג'לס עד כמה אני לא יכולה להיות בן אדם פרטי, למרות שלפעמים אני תופסת את הראש ולא מבינה איך הם עולים על כל מיני פרטים שקשורים בחיים שלי. למעשה, אני חושבת שאם לא הייתי משתפת פעולה איתם, הייתי צבועה. אני עונה לשאלות על הבעל שלי ועל עצמי בדיוק כמו לשאלות על העבודה שלי, כי אני יודעת היטב שאני מרוויחה את הכסף שלי מאותה עבודה כמו של הכתבים האלה. ועדיין, אגב, מדהים כמה שטויות כתובות בעיתונים".

 

ובערוץ שלך, אין שטויות?

 

"מה פתאום? ב-!E הכל אמיתי", היא צוחקת.

 

זו לא נראית משימה קלה להתמודד עם הכוכבים וסוללת אנשי יחסי הציבור שמקיפה אותם.

 

"תשמע, שנה אחרי שנה התוכנית שלנו לפני האוסקר היא הכי מוצלחת שיש והמפורסמים פשוט יודעים שחשוב לבוא ולדבר איתנו. זה לא קשה כי הם יודעים שפשוט כיף אצלנו. אני לא שואלת שאלות קשות בארבע הדקות שיש לנו איתם על השטיח האדום".

 

למה בעצם?

 

"כי הקהל אוהב את הגישה שלנו, את השאלות בסגנון 'של מי השמלה שאת לובשת'. אם הם רוצים שאלות רציניות שיילכו ל-CNN, את מי מעניין הסרט שהם הגיעו בשבילו? מה שמעניין זה כל מה שמסביב, כמו באמת הבגדים, כמובן שגם להם זה חשוב לתת את הקרדיט למעצבים שהם שכרו מהם את הבגדים. זה מצחיק, בזמן האחרון הם עונים לשאלה הזאת עוד לפני שאני שואלת.


עם ראיין סיקרסט על השטיח האדום. רוצים שאלות קשות? לכו ל-CNN

 

"הם יודעים שרואים אותם אצלנו ב-160 מדינות בשידור חי ושאין תחרות אמיתית בין הערוצים על השטיח האדום, ומבינים כמה שזה חשוב גם להם להיות אצלנו".

 

מצאה אהבה בתוכנית מציאות

את חיי הנישואים שג'וליאנה הזכירה קודם היא חולקת כבר שנה וחצי עם ביל רנסיק, זוכה העונה הראשונה של "המתמחה", תוכנית הריאליטי של דונלד טראמפ שבסופה גם העסיק אותו כיזם עסקי בחברתו.

 

"זה פנטסטי, יותר טוב ממה שחשבתי", היא אומרת וממשיכה לספר שבעלה והיא לא גרים יחד, מאחר והיא מחויבת לעבודתה בלוס אנג'לס והוא מחויב באופן דומה לעסקיו בשיקגו. "אבל בשבוע שעבר", היא נזכרת, "יצאנו לארוחת ערב כאן בלוס אנג'לס ונתקלנו בג'ון מאייר, בן זוגה של ג'ניפר אניסטון. בחיים לא פגשתי אותו קודם ומצאנו את עצמנו מדברים יותר משעה. הוא הבחור הנחמד ביותר שפגשתי בחיי. אלוהים, אם לא הייתי נשואה, הייתי מוצאת את עצמי מרוחה עליו במקום. סתם, אני צוחקת, בסופו של יום בעלי הוא גבר חלומותיי, ג'ון מאייר מתגמד לידו".

 

גם ג'ורג' קלוני, עליו הצהרת כגבר השווה בעולם?

 

"ג'ורג' קלוני זה כבר סיפור אחר, בשבילו הייתי עוזבת הכל, אבל את זה כולם יודעים", היא צוחקת.

 

בימים אלה ביל וג'וליאנה שוקלים הצעה שקיבלו לככב בתוכנית ריאליטי שתתעד את חייהם, בסגנון זו שהיתה לבריטני ספירס וקווין פדרליין, שכידוע התגרשו מאז. "היה לנו ספיישל אישי בערוץ 'סטייל, אבל עדיין לא החלטנו לגבי התוכנית המלאה. אני עדיין לא יכולה להגיד מה יקרה שם ואם אנחנו הולכים על זה".

 

ממה את יותר נהנית? כשהמצלמה מולך או לפנייך?

 

"אני אוהבת לעבוד מאחורי המצלמה לא פחות מההנחייה, אבל אין כמו העבודה ב-!E, זה ג'וב חיי".

 

כוכבים קשים לפיצוח

את טקס האוסקר, כפי שניתן להבין מקולה של ג'וליאנה, היא "עושה בהליכה". עם זאת, היא מודה שעדיין מרגש אותה לפגוש חלק מהכוכבים, בעיקר כאלה שטרם ראתה. "את שון פן, למשל, עדיין לא פגשתי והאמת שקצת מלחיץ אותי לראות אותו, הוא רציני כזה".

 

יש כוכבים שהתחברת איתם ברמה האישית?

 

"כן. פנלופה קרוז חברה טובה שלי ואני מחכה לראות מה היא תלבש לאוסקר, היא לא אמרה לי. מריל סטריפ לא חברה שלי ממש, אבל אני נדהמת כל פעם מחדש לראות אותה. אני מעריצה אותה, היא ממש לא דמות הוליוודית טיפוסית, לא גרה באזור אלא באחוזה בצפון קליפורניה. היא מרתקת בכמה שהיא שונה מהאנשים כאן. תמיד כיף לשמוע אותה מספרת שהיא אפתה עוגיות בלילה לפני האוסקר. אני מחכה לראות אותה גם השנה, מעניין אותי מה היא עשתה לאחרונה".

 

ומה ההימורים שלך לאוסקר?

 

"אני רוצה שמיקי רורק יזכה בקטגוריית השחקן הטוב ביותר על 'המתאבק', כולם אוהבים קאמבקים ועד היום לא ממש היה לו מזל באוסקר. בפרס השחקנית אני רוצה שמריל סטריפ תזכה על 'ספק'. אלה שני ההימורים שהכי חשובים לי. בעצם, אולי גם לאן האתוואי מגיע בעצם".

 

מי המרואיין הקשה ביותר לדעתך?

 

"אני חושבת שראסל קרואו. הוא קשוח מאוד, וגם כריסטיאן בייל. יכולתי לנחש שכל הסיפור ההוא עם הצעקות על הסט יקרה באיזשהו שלב. הוא מאוד חשדן ואם אתה במקצוע הזה, אנשים רוצים לדעת מי אתה, הם מושפעים ממך. תמיד שאני רואה אותו אני מעבירה לעצמי בראש 'תן לנו משהו!', אבל יש אנשים שלא מבינים שאנחנו הצינור להעברת מידע למעריצים. אבל באותה קטגוריה נופלת גם ג'וליה אורמונד. אני מודה שאם אני רואה אותה ברחוב אני פשוט חוצה את הכביש ועוברת לצד השני".

 

ולסיום, כשאת לא צופה בקולגות ב-!E, במה את צופה?

 

"אפשר להגיד שאני מכורה לריאליטי", היא אומרת ולא מפתיעה. "אני רואה את 'אמריקן איידול' של ראיין בקביעות. הרעיון שמלצרית ממסעדת מזון מהיר הופכת לפתע לכוכבת הגדולה ביותר באמריקה, מרגש אותי. חוץ מתוכניות ריאליטי שאני רואה בלי סוף, אני גם עדיין צופה בשידורים חוזרים של 'סקס והעיר הגדולה', 'הסופרנוס' ומשתדלת לעקוב אחרי 'הפמליה' ו'האנטומיה של גריי'".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עם סיקרסט, הקולגה הנערץ
צילום: ערוץ !E
לאתר ההטבות
מומלצים