שתף קטע נבחר

איטליה: בולרי בבנטון, דגלאס ברומא

הגארד האיטלקי הוותיק שב לטרוויזו, שלוש וחצי שנים אחרי עזיבתו למילאנו. רובן דגלאס, ששוחרר על ידי ספאחיה מוולנסיה, הגיע לבירת איטליה

שלוש וחצי שנים מאז שעזב את בנטון טרוויזו, חוזר מאסימו בולרי לקבוצה בשורותיה עלה לגדולה כאחד מגדולי הרכזים האיטלקיים בעשור האחרון. היום, כשהוא בן 32, ינסה בן טיפוחיו של אטורה מסינה להראות שכוחו עדיין במותניו גם בקבוצה של אוקטאי מחמוטי, אליה עבר ביום שני מארמני ג'ינס מילאנו.

 

בולרי (1.88 מ') לא עשה גדולות ונצורות השנה במילאנו והסתפק ב-3.7 נקודות ו-1.1 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוליג. עם צירופו של הוליס פרייס לאחרונה, הפך לזניח לגמרי. אי לכך, חזר הביתה לכור מחצבתו, שם ימלא את מקומו של הרכז האמריקני בובי דיקסון, שעקר ללה-מאן הצרפתי.  

 

"כשעלתה האפשרות הזאת, לא חשבתי יותר מדי בגלל שידעתי שזו היתה ההזדמנות שלי, ובשביל הקריירה. טילפנתי לנשיא מילאנו והוא הבין אותי ואיפשר לי ללכת בנתיב זה שאני מכיר כבר ואוהב. יש לי רגשות חזקים ביום זה. לפני שלוש שנים החלטתי לעזוב וזו לא היתה החלטה קלה והשנים האחרונות לא היו קלים בשבילי, אבל נשאיר זאת מאחור. הגורל הביא אותי לכאן בחזרה ואני מאוד מרוצה".


דגלאס במדי דינמו מקדים את רוג'ר מייסון ג'וניור, אקס הפועל י-ם (רויטרס)

 

בעוד שבבנטון מתחזקים, גם בווירטוס רומא לא נותרים אדישים ולהם יש גם את היורוליג על הראש. הקבוצה מבירת איטליה החתימה את רובן דגלאס, מפליטי נבן ספאחיה בפאמסה ולנסיה הספרדית.

הגארד בן ה-29 (1.93 מ') שוחרר לאחרונה על ידי המאמן הקרואטי, למרות שתרם 10.9 נק' ו-3.5 ריב' בממוצע למשחק ביורוקאפ (הוא מחזיק גם בשיא המפעל לשלשות במשחק - היו לו תשע כאלה מול חימקי בעונה שעברה).

 

"אני פה כדי לעזור לקבוצה, לעבוד קשה, ולתת תרומה חיובית", אמר דגלאס, ששיחק בעבר גם בפאניוניוס היוונית, פורטיטודו בולוניה ודינמו מוסקבה. "אני יודע שמדובר בקבוצה טובה, המורכבת משחקנים צעירים אך מנוסים ומזה ננסה לבנות משהו טוב. אני אתרום כמיטב יכולתי ואני פה בשביל להביא אנרגיה וגישה חיובית. אני עובד קשה וחזק בהתקפה ובהגנה. אני רוצה לסייע לקבוצתי החדשה בהגנה, בריבאונד ובכל דבר שאתבקש. רומא? זוהי אחת הערים היפות בעולם".

 

ברוסיה, הביסה צסק"א מוסקבה את ספרטק פרימורייה 65:93. הרבו לקלוע לאלופים: אראזם לורבק 16, רמונאס שישקאוסקאס ומתיאס סמודיש 12 כל אחד. לאורחים מוולאדיבוסטוק: מוריס ביילי 16, ניקולאי פאדיוס 13, קונסטנטין נסטרוב 12 וארווין יאזבין 10.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: איי פי
מאסימו בולרי. חוזר למדי בנטון
צילום: איי פי
מומלצים