שתף קטע נבחר

שאראס: "צעקתי לדיאמנטידיס, 'זרוק!'"

הרכז הליטאי צפה מהספסל במספר 13 צולף 3 שלשות רצופות ומביא לפנאתינייקוס את הגביע. "הוא עשה את זה בצורה מושלמת", פירגן. וויצ'יץ': "אולימפיאקוס הפסיקה לשחק"

בכדורסל האירופי יצא כבר לפני שנים שמו של שרונאס יאסיקביצ'יוס כאחד הווינרים הגדולים בנמצא. אלא שאמש (א'), בגמר הגביע מול אולימפיאקוס, האיש של פנאתינייקוס היה דימיטריס דיאמנטידיס.

 

 

הסיטואציה הדרמטית איננה זרה ליווני, אבל שלוש שלשות - בזו אחר זו - שהפכו פיגור נקודה ליתרון קריטי בן שמונה, אינן דבר רגיל. שאראס עצמו פירגן ל-MVP של הגמר ואמר: "צעקתי מהספסל לדיאמנטידיס 'זרוק!' והוא לקח את המשחק עליו בצורה מושלמת. זה התואר השלישי שלי עם פנאתינייקוס ואני אוהב את הקבוצה יותר ויותר מיום ליום".


דיאמנטידיס בדרך לשלשה קריטית בגמר (צילום: sportime.gr)

 

חתן השמחה, דיאמנטידיס, דיבר דווקא דרך הבלוג של חברו-יריבו, תיאו פפאלוקאס. "היינו טובים יותר והגיע לנו לנצח. בזכות מאמץ קבוצתי הגעתי לזריקות פנויות, אז לקחתי אותן".

 

מהצד המפסיד, ניסה ניקולה וויצ'יץ' לנחם את עצמו: "פאו הפגינה אופי והוכיחה את רוח הווינריות שלה. דיאמנטידיס להט ברגע האמת ואנחנו הפסקנו לשחק. לא ביצענו עבירות ולא עצרנו אותם מתחת לסל. הראינו שאנחנו מסוגלים להיות צמודים לפנאתינייקוס ונלמד את הלקחים כדי להתמודד טוב יותר על האליפות".

 

באולימפיאקוס היו מוטרדים מהתנהגות אוהדיהם, שחלקם שרקו בסיום בוז לקבוצה וטענו שהשחקנים לא התאמצו. "יש לקהל זכות להתאכזב ואנחנו מבינים אותו", סינגר הסנטר יאניס בורוסיס, "אבל אנחנו חייבים להמשיך הלאה". פאנוס ואסילופולוס הוסיף: "זה לא היה נעים ואני בטוח שזה היה רק מיעוט בקהל".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שאראס ודיאמנטידיס
צילום: : sportime.gr
מומלצים