שתף קטע נבחר

סרג'יו יול מריאל: "מכבי תמיד תחרותית"

הרכז הספרדי, שהכריע את המאבק במדריד עם שתי שלשות מכריעות, מתכונן למפגש בת"א ביום ה': "לפני שנה מכבי היתה יותר פיזית, השנה היא טקטית יותר. אני מקווה שלמדנו מהעבר"

בעונת 2007/8 עמד ממוצע הנקודות של סרג'יו יול על 2.3 למשחק. העונה, קפץ המספר במשך שלב הבתים ל-6.4, ובטופ 16 זינק כבר ל-14. נגד מכבי תל אביב היו לו 13 נקודות, כולל שתי שלשות משמעותיות בשלבי הסיום של המשחק, שסייעו לריאל להבטיח ניצחון בפער גבוה. ביום חמישי הרכז הספרדי יפגוש שוב את הצהובים, במשחק ההזדמנות האחרונה שלהם באירופה.

 

"לא, המאמן לא אמר לי לזרוק יותר, ממש לא", הוא צוחק בראיון ל-ynet, "קרוב לוודאי שזה משום שאני נאלץ לקחת יותר אחריות על עצמי, בגלל הפציעה של ראול לופס".


רייס מול ארויו. יול: "מכבי ממש לא היתה חלשה במדריד" (צילום: AFP)

 

אבל בכל מקרה השנה יש לך תפקיד משמעותי יותר בקבוצה.

"אולי זה משום שהתבגרתי כשחקן וכעת יש לי יותר ניסיון. פציעות מסוימות שהשפיעו על הקבוצה נתנו לי את ההזדמנות לשחק העונה יותר דקות, וניצלתי את זה".

 

הופתעת מהרכות של מכבי במשחק הראשון?

"מכבי ממש לא היתה חלשה", הוא מתעקש. "אני חושב שזה היה משחק מאוד קשה ומאוזן שבו ריאל שיחקה טוב יותר בסיום. אנחנו לא יכולים לשכוח שעשינו את ההבדל רק ברבע האחרון".


מומברו מול בארטון מבארסה. יול: "הכל עוד אפשרי בבית" (צילום: רויטרס) 

 

מחרתיים בודאי יהיה משחק אחר, מכבי קבוצת בית מצוינת. הם מסוגלים למחוק את הפער מהמשחק הראשון? "האם יש בכלל בלתי אפשרי בכדורסל? בכל מקרה אנחנו לא יכולים לחשוב על זה כרגע. נעלה על המגרש במטרה לנצח ולא נחשוב על שום דבר אחר. הכל יכול להיות, זו אחת מהסיבות שאני אוהב את המשחק הזה".

 

המשחק הראשון היה צמוד עד שקלעת שלשות מכריעות. אתה יכול בבקשה לשתף אותנו מה עבר לך בראש באותן דקות?

"הו, הייתי כל כך נרגש שאני ממש לא יכול לתאר מה חשתי ברגעים האלה. ידעתי שאני יכול לעשות משהו בשביל הקבוצה שלי והייתי בר מזל להצליח לעשות את זה".


בולוק בורח מבורשטיין. יול: "הוא שחקן ובן אדם אדיר" (צילום: AFP)

 

יש לכם כבר שלושה ניצחונות ועוד משחק אחד בבית נגד אלבה. יכול להיות בכלל שלא תעפילו?

"כמו שכבר אמרתי, הכל עוד אפשרי. בשנה שעברה התחלנו את הטופ 16 מצוין עם מאזן של שלושה ניצחונות והפסד אחד אחרי ארבעה משחקים,

ולבסוף לא העפלנו לרבע הגמר. אני חושב שלמדנו מהעבר ושנהיה מסוגלים להצליח לנצל את ההזדמנות שנותנת לנו העמדה ממנה אנחנו נהנים כרגע. אני תמיד בטוח בקבוצה שלי".

 

שיחקת נגד מכבי גם בעונה שעברה. איזו קבוצה חזקה יותר?

"אני לא יודע, אבל אני יכול להגיד שאלו קבוצות שונות. בעונה שעברה מכבי היתה חזקה יותר פיזית, ובינתיים מכבי של העונה הנוכחית עשירה יותר מבחינה טקטית והתקפית. שחקנים מסויימים עזבו, אבל אחרים החליפו אותם והם עושים עבודה מצוינת. לא משנה כמה שינויים מכבי עשתה, היא תמיד תחרותית, וזה הדבר הכי חשוב".

 

עושה רושם שאתה ולואיס בולוק ביחד זה שילוב מנצח. איך זה לשחק עם שחקן כמוהו?

"לואיס הוא שותף נהדר לקבוצה, שחקן פנטסטי ובן אדם יוצא מגדר הרגיל. הוא מהווה דוגמה לשחקנים צעירים כמוני ואני מאושר לשחק לצידו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים