שתף קטע נבחר

סכנין: "אנחנו מהמגזר, אז לא משמיעים קול"

בסכנין התקשו לקבל את ההפסד להפועל ת"א ואת החלטות השופטים: "אנו יוצאים בקול זעקה. הגיעו לנו שלושה פנדלים שלא נשרקו, ולטובת הפועל נפסק פנדל שלא היה". לחמן יבקר את שי אבוטבול בביה"ח

באה לשכונה מקופחת חדשה. בני סכנין הצטרפה לקבוצות שלטענתן קופחו קשות על ידי השופטים - בקבוצה קיים כעס גדול כלפי השיפוט בשני משחקיה האחרונים. לטענת אנשי סכנין נגזלו מהקבוצה 6 נקודות יקרות בשני המשחקים האחרונים, בגלל טעויות שיפוט קשות.

 

 

גורם בכיר בקבוצה אמר היום: "אנחנו יוצאים בקול זעקה, על מנת להסב את תשומת הלב ממה שקרה אתמול. הגיעו לנו שלושה פנדלים שלא נשרקו, ולטובת הפועל נפסק פנדל שלא היה. בנוסף, גם קיבלנו אדום שלא היה ולא נברא. זה מדהים, מנתחים לעומק את טעויות השיפוט של מכבי ת"א ושל יובל אבידור, אבל אף אחד לא משמיע קול כשמדובר בסכנין, בגלל שהיא קבוצה של המיגזר. היינו יותר טובים מהפועל החל מהדקה ה-30 ורק בגלל שופט הפסדנו את המשחק".

 

בסכנין הצטערו על כך שהקשר שי אבוטבול נפגע בצורה קשה מהכניסה של אובודו אוקוצ'ה בו. המאמן אייל לחמן צפוי להגיע ולבקר את הקשר בבית החולים. לחמן

התייחס לעניין ואמר היום: "אני בטוח שאוקוצ'ה לא התכוון לפגוע בשי ואנחנו מתנצלים על כך ומצטערים מאוד, גם אנחנו איבדנו שחקנים למשך תקופות ארוכות, זה חלק מהכדורגל".

 

אוקוצ'העצמו נשמע מאוד מתוסכל ממה שקרה, ומתכוון אף הוא לבקר את אבוטבול בביה"ח: "אני מאוד מעטער, זו היתה טעות, לא התכוונתי לפגוע בו. אני מקווה שהוא יחלים במהרה ויחזור למגרשים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים