שתף קטע נבחר

עטר: "מאבק האליפות פתוח, הדרך שלי השתלמה"

מאמן בית"ר ירושלים כבר חושב על התואר המתקרב אחרי ה-1:2 על מכבי נתניה: "הקהל התגעגע למשחקים האלה". טברטקו קאלה: "אין ספק שהלחץ עבר למכבי חיפה"

ראובן עטר חזר לחייך לאחר שבית"ר ירושלים ניצחה ב'איצטדיון טדי' 1:2 את מכבי נתניה והתקרבה עד כדי חמש נקודות בלבד מהמקום הראשון בטבלת ליגת העל, בו נמצאת מכבי חיפה. "המאבק פתוח וההרגשה טובה", אמר עטר, שקבוצתו חזרה מפיגור וגברה על המדורגת שנייה בטבלה.

 

 

המאמן הוסיף: "הקהל התגעגע למשחקים האלה. ידענו בתקופות הפחות טובות להתכופף ולתת לכל הדברים לעבור לידינו, שמרנו על המרקם הקבוצתי וזה השתלם. השגנו ארבעה נצחונות מחמשת המשחקים האחרונים וזה מוכיח שהדרך שלי השתלמה. לזכותם של השחקנים צריך להגיד שהם שיחקו בנחישות. אנחנו במומנטום טוב ואני מאוד מרוצה".

 

עטר התייחס גם לצורת המשחק של קבוצתו: "שיחקנו קצת שונה מבחינת המערך,

 היה חשוב לנו ליצור יתרון במרכז השדה. עשיתי במחצית השניה מעט חילופים הגנתיים, כי כבר שילמנו מספר פעמים כשהכנסנו שחקנים התקפיים. חיכינו לרגע הזה וזה הזמן שלנו. היו לנו לא מעט עליות וירידות, עכשיו חזרנו למאבקי אליפות".

 

לסיום התייחס מאמן בית"ר לחשיבות עבורו לנצח את האקסית: "הייתי שש שנים בנתניה. אני אוהב ותמיד אוהב את המועדון הזה. לא שכחתי מאיפה אני בא, אבל כשמגיעים למגרש אין סנטימנטים. אני מקווה שמתיאוס יישאר עוד הרבה שנים במועדון הזה ושיביא איתו גם שחקנים טובים".


אלירן דנין ואלברטו בלאנקו בבלט על הדשא (צילום: דודי ועקנין)

 

שוער בית"ר ירושלים, טברטקו קאלה: "שיחקנו טוב מאוד ונתנו את כל מה שאנחנו יכולים. אני מאוד שמח על הניצחון, כי עכשיו התקרבנו חמש נקודות למכבי חיפה, אין ספק שהלחץ עבר אליהם. אנחנו עוד לא יכולים לדבר על אליפות, כי יש עוד הרבה משחקים וכל משחק הולך להיות קשה".

 

על ההחלטה של עטר להושיבו על הספסל בתקופה האחרונה הגיב: "כבר אמרתי בעבר שזה לא סיפור גדול, זה החלטה של המאמן ואני צריך לקבל אותה". שמעון גרשון: "יש משחקים שמוציאים את הטוב ממך. היה מזג אוויר טוב וקהל. מי שבא נהנה מכדורגל. זה הוציא מאיתנו הרבה יותר ממה שהראינו עד היום".

 

בהכנת הכתבה השתתף אילן הלפרין


ביתר ירושלים מכבי נתניה סיבוב שני 2009

הרכבים
בית"ר ירושלים ציון מכבי נתניה ציון
טברטקו קאלה 6 לירן שטראובר 6
כריסטיאן אלבארס 8 קלמי סבן 6
שמעון גרשון 5 ביבאן פרנסמן 6
אריק בנאדו 6 לואיס מארין 6
אלירן דנין 5 זאב חיימוביץ' (78) 5
דאריו פרננדס 6 דדי בן דיין (46) 4
עידן טל (70) 5 רביד גזל 6
אבירם ברוכיאן 7 אלברטו בלאנקו 5
עידן ורד (82) 6 סיאבונגה נ'קוסי 4
עמית בן שושן (74) 6 איתי שכטר 6
ברק יצחקי 7 אבי כנפו (60) 4
מחליפים   מחליפים  
ניר נחום (70)   אוראל דגני (46) 4
מיכאל זנדברג (74)   דלה ימפולסקי (60)  
שמואל קוזקין (82)   אלברטו ספאטה (78)  
ראובן עטר 6 לותר מתיאוס 5
שופט: מאיר לוי 7 תוצאה משקפת 1:2

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ראובן עטר מודה לאוהדים בטדי
צילום: דודי ועקנין
מומלצים