שתף קטע נבחר

אלי כהן: "אנחנו נלחמים על החיים שלנו"

מאמן קרית שמונה מתכונן להתמודדות מול מכבי נתניה: "אנחנו שוב פוגשים קבוצת צמרת שנלחמת על הקצפת", אמר לחניכיו. הגשם המשיך לרדת בצפון, הקבוצה התאמנה באולם

למרות שעברו כבר שלושה ימים מאז הניצחון החשוב על מכבי חיפה במחזור האחרון 0:1, הגשם עדיין נותן את אותותיו בקרית שמונה. גם היום ירד גשם בצפון ומגרש האימונים הצמוד לאיצטדיון עדיין מוצף במים. בעקבות כך, השחקנים ערכו היום את האימון באולם ספורט בעיר.

 

עם זאת, בקרית שמונה לא ממש מתלוננים על פגעי מזג האוויר שכזכור הפך את המגרש לפני שלושה ימים לביצה, דבר שפגע קשות במשחקה של היריבה. אחד השחקנים אמר היום: "מזל שאסף קינן אישר לשחק על המגרש הזה, בזכות זה שהוא היה מוצף במים הצלחנו לנצח במזל, אחרת מכבי חיפה היתה עושה מאיתנו קרקס".

 

בקרית שמונה מקווים לשמור על המומנטום החיובי ולאגור עוד נקודת בקרב ההישרדות של הקבוצה בתחתית. גם הפעם מצפה לקבוצה של אלי כהן קבוצת צמרת, הפעם מכבי נתניה ב'קופסא'. כהן אמר היום לשחקניו: "אנחנו שוב פוגשים קבוצת צמרת שמגיעה אחרי הפסד, כמו שהיה עם מכבי חיפה. הם נלחמים על הקצפת ואנחנו נלחמים על החיים שלנו, אני רוצה לראות את אותה לחימה כמו שהיתה בשבת גם מול נתניה, צריך לזכור שאנחנו עדיין בתחתית".

 

קרית שמונה תחסר את החלוץ יובל אבידור, שכזכור הורחק בדקות הסיום מול חיפה, לאחר עבירה שטותית ומיותרת ללא כדור. המועמדים להחליפו הם עומר פרץ, שלומי אביסידריס ותומר סוויסה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים