שתף קטע נבחר

היוונים לא מתלהבים לבוא לישראל

בעוד אוהדי הנבחרת עטים על הכרטיסים למשחק הגורלי ב-28 במרץ, הקהל של השכנה לא מתכוון לנצל את הקירבה ולהציף את רחובות ת"א. קשטן ימשיך לעקוב אחר הליגיונרים

קצת יותר משלושה שבועות לפני המשחק הגורלי של נבחרת ישראל מול יוון (28 במרץ) במסגרת מוקדמות המונדיאל, ניכרת ההתלהבות בקרב הקהל הישראלי. למעלה מ-20 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם באיצטדיון רמת גן, אך במדינה השכנה לא חולקים את אותה התלהבות.

 

למרות חשיבות המשחק והקירבה הגיאוגרפית, לא צפוים להציף את רחובות תל אביב אוהדים יווניים. מקורות ביוון הסבירו הערב כי הסיבה למיעוט הקהל שצפוי להגיע, אולי רק כמה עשרות מקורבים, נובעת מכך שאין ארגוני אוהדים לנבחרת הלאומית כפי שנהוג במועדונים הגדולים, אותם מלווים אלפי אוהדים גם למשחקי חוץ.


אוטו רהאגל, לא ייהנה מתמיכת אוהדיו בר"ג? (AP)

 

עוד הסבירו ביוון כי המלחמה בעזה והמצב הביטחוני בארץ לא תרמו להיענות, אך לא בכך נעוצה הסיבה למיעוט האוהדים שיגיע לארץ. מנגד, בישראל קיימת

היענות גדולה גם לקראת משחק הגומלין, שייערך ארבעה ימים לאחר מכן בכרתים. בינתיים טרם התקבלה בהתאחדות תשובה ממקבילתה היוונית לגבי כמות הכרטיסים.

 

המאמן דרור קשטן ועוזרו משה סיני ממשיכים במעקבם אחר הליגיונרים. לאחר שצפו בעשר הדקות של פיני בלילי בהפסד סיבאסבפור לפנרבחצ'ה בחצי גמר הגביע הטורקי, יעקוב הצמד אחרי סלים טועמה במשחק החוץ של סטאנדרד ליאז' מול ברגן. משם ימשיכו למשחקה של מנשנגלדבאך, גל אלברמן ורוברטו קולאוטי מול המבורג ובמשחקו של אליניב ברדה, שחזר לכושר טוב מאז התאושש מפציעה מול דנדר, במדי גנק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי נבחרת ישראל
צילום: עדי סרדס
מומלצים