שתף קטע נבחר

שמעון גרשון: "אנחנו חיים ממשחק למשחק"

רגע לפני המפגש החשוב מול מכבי פ"ת, בבית"ר מסרבים לדבר על הצמרת עד לאחר המשחק (19:30). רוני לוי: "ידוע שקבוצות החוץ מתקשות באורווה". פסר ולירן כהן ישובו להרכב

בבית"ר ירושלים כבר שכחו את טעם הצמרת, אחרת אי אפשר להסביר את החשש אחרי שני ניצחונות חשובים שהשיגה קבוצה בשבועות אחרונים. "בכל פעם שהתקרבנו קצת העונה, הגיע משחק שהחזיר אותנו אחורה", הסביר אחד משחקני הקבוצה.

 

בשבת (19:30) תפגוש הדאבליסטית את מכבי פ"ת, שכבר ניצחה את מכבי חיפה וכמעט עשתה את אותו דבר להפועל ת"א, כשאירחה את שתיהן אצלה בבית. "המשחק הזה הוא מבחן אופי עבורנו. אם נצליח לעבור אותו, אולי אפשר יהיה לדבר על הצמרת, אבל כרגע זה עדיין מוקדם ויש עוד סיבוב שלם של משחקים".


עידן ורד. ישמור על מקומו בהרכב של בית"ר (צילום: אלי אלגרט)

 

"אנחנו חיים ממשחק למשחק ולא מסתכלים יותר מידי קדימה", אמר שמעון גרשון לאתר הרשמי לקראת המשחק, "כמו שהסתכלנו רק על מכבי נתניה והמשכנו הלאה אחרי המשחק, כך גם עכשיו - אנחנו רוצים לנצח את פ"ת ואז נסתכל על המשחקים הבאים שלנו".

 

עידן ורד, שלא התאמן עם חבריו במהלך השבוע, חזר לאימונים מלאים וצפוי לשמור על מקומו בהרכב. בניגוד לשבועות הקודמים, הפעם לא תירגל המאמן ראובן עטר את ההרכב באימון המסכם שנערך היום (ו'), אך נראה כי הוא לא מתכנן לבצע שינויים לעומת זה שניצח את מכבי נתניה.

 

הרכב משוער: טברטקו קאלה; כריסטיאן אלבארס, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין; דאריו פרננדס, עידן טל, עידן ורד, אבירם ברוכיאן; עמית בן שושן, ברק יצחקי.


רוני לוי. "בית"ר קבוצה מצוינת, אבל זה משחק חשוב עבורנו" (אלי אלגרט)

 

מכבי פ"ת: נלחמים על המקום השישי

אחרי שלושה משחקי ליגה ללא נצחון ואחרי ההפסד לבני יהודה בשבוע שעבר, מכבי פתח תקווה רוצה לשוב אל מסלול הנצחונות, דווקא מול בית"ר ירושלים, שמגיעה לאצטדיון ה'אורווה' במומנטום חיובי.

 

חניכיו של רוני לוי יודעים שכל תוצאה פרט לנצחון עלולה להוביל לסיטואציה בה תרד הקבוצה מהמקום השישי אל השביעי בטבלה. המשמעות היא שהקבוצה

תארח חמישה משחקים ביתיים בלבד בסיבוב השלישי של ליגת העל, לעומת שישה משחקים אם תסיים במקום השישי או גבוה יותר.

 

רוני לוי אמר היום ל'רדיו ירושלים': "ידוע שלקבוצות החוץ קשה באורווה. בית"ר קבוצה מצוינת, אבל זה משחק חשוב מאוד עבורנו, אנחנו באים כדי לנצח ומקווה שנעשה את העבודה".


לירן כהן. חוזר להרכב הפתח תקוואי (אלי אלגרט)

 

הקבוצה של הלוזונים טרם השיגה העונה נצחון חוץ ולאור התוצאות הלא טובות של הקבוצה מחוץ לאצטדיון ה'אורווה', במועדון מעוניינים לארח כמה שיותר משחקי בית בסיבוב האחרון של הליגה. זאת על מנת לשמר את חלום הכרטיס האירופי.

 

על פי האימונים האחרונים, רוני לוי מתכנן שני שינויים בהרכב שהפסיד לבני יהודה בשבת האחרונה בבלומפילד - נאור פסר ולירן כהן ישובו להרכב על חשבונם של קובי גנון וטל בן חיים. דני פרדה הצעיר ישמור על מקומו בהרכב, בזמן שעומר בוקסנבוים, שחוזר לסגל לאחר פציעה ארוכה, ימתין להזדמנות על הספסל.

 

הרכב משוער: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, מוראד מגמTדוב, בובאן גרנצ'רוב, נאור פסר; סירמנה דמבלה, סולי צמח, לירן כהן, דני פרדה; פאבלו בסטיאניני, ליאור אסולין.

פורסם לראשונה 06/03/2009 15:37

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודי ועקנין
שמעון גרשון
צילום: דודי ועקנין
מומלצים