שתף קטע נבחר

האחים עופר ירכשו נתח נוסף מחוצות המפרץ?

כיום מחזיקים האחים עופר נכסים, אשטרום נכסים וכור נכסים בחלקים שווים בפרויקט. אם יבשיל המו"מ לעסקה, יחזיקו האחים עופר ואשטרום נכסים 50% כ"א מהמתחם

חברת האחים עופר נכסים (באמצעות חברת מליסרון) וחברת אשטרום נכסים, מנהלות מו"מ משותף לרכישת חלקה של כור נכסים בפאוור סנטר "חוצות המפרץ" בחיפה. ל"כלכליסט" נודע כי המגעים מתנהלים לפי שווי של כ-400 מיליון שקל למתחם.

 

כיום מחזיקות שלוש החברות, האחים עופר נכסים, אשטרום נכסים וכור נכסים, בחלקים שווים בפרויקט (שליש כ"א). אם המו"מ יבשיל לעסקה, יחזיקו האחים עופר ואשטרום נכסים 50% כ"א מהמתחם. האחים עופר נכסים, המנוהלת על ידי אבי לוי, מתכננת להעביר את אחזקתה ב"חוצות המפרץ" לחברת מליסרון הציבורית שבשליטתה.

 

יש לציין כי גם רפי ביסקר, המנהל בין היתר את תחום הנדל"ן בקבוצת אי.די.בי (המחזיקה בכור נכסים), מעורב אף הוא במגעים בין הצדדים. מתחם "חוצות המפרץ", נחשב לאחד ממתחמי המסחר המוצלחים בצפון הארץ בכלל ובאזור חיפה בפרט. הוא כולל כ-150 דונם, עליהם בנויים כ-52 אלף מ"ר של שטחי מסחר (65 שוכרים שונים).

 

הבוקר נחשף ב"כלכליסט" כי האחים עופר נכסים מנהלים במקביל גם מו"מ עם אפריקה ישראל בנוגע לרכישה אפשרית של קניון רמת אביב וקניות הסביונים ביהוד. החברות אישרו את דבר המו"מ בדיווח לבורסה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים