שתף קטע נבחר

פז'ה סטויאקוביץ' מחוץ לאליפות אירופה?

בסרביה בנו על כוכב ההורנטס שישוב לנבחרת ויעזור לשקמה, אך הוא אמר: "אף אחד לא דיבר איתי, אחליט בהמשך". דייויד לוגאן עשוי להתאזרח ולשחק עבור מולי קצורין בנבחרת פולין

האם נבחרת סרביה תיאלץ להסתדר גם הקיץ באליפות אירופה ללא כוכבה הגדול, פז'ה סטויאקוביץ'? הגארד המצוין של ניו אורלינס, שלא שיחק בשבועיים האחרונים בגלל פציעה בגב, מהרהר בקול על האפשרות שלא יופיע ליורובאסקט בפולין.

 

"בחודשים האחרונים, אף אחד מההתאחדות הסרבית לא דיבר איתי על היורובאסקט", סיפר סטויאקוביץ', שזכה עם הנבחרת באליפות אירופה ב-2001 ובאליפות העולם ב-2002. "אני מרוכז כרגע בשלבי ההכרעה של ה-NBA ויהיה לי זמן להחליט בהמשך לגבי הקיץ".


לוגאן (בצהוב). סגן מלך הסלים ביורוליג יהפוך לפולני? (צילום: רויטרס)

 

סטויאקוביץ' לא הופיע במדי הנבחרת בשתי האליפויות האחרונות ובמדינה בנו עליו כמי שיעזור לשקם את כוחה, אחרי הכשלונות ב-2005 וב-2007. למרות הכל, הוא מאמין בכוחם של חבריו: "יש לנו את האיכות להגיע לפודיום", אמר, אולי כהכנה לקראת ההודעה על פרישה מאליפות נוספת.

 

המארחת מפולין, אותה מאמן הישראלי מולי קצורין, עשויה להתחזק בגארד האמריקני דייויד לוגאן. ההתאחדות הפולנית עושה מאמץ להעניק לשחקנה של פרוקום סופוט אזרחות, על מנת שיוכל ללבוש את המדים הלאומיים ביורובאסקט. לוגאן, ששיחק בעבר ברמת השרון, דורג שני בין קלעי העונה ביורוליג עם 16.8 נקודות למשחק.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים