שתף קטע נבחר

הבינלאומי: הפסדנו 80 מיליון שקל, לא 40 מיליון

המשבר הכלכלי בישראל מחריף, ואתו גל אזהרות הרווח של הבנקים: הבנק הבינלאומי הראשון, שהוציא לאחרונה אזהרת רווח שבה הזהיר מפני הפסד של 40 מיליון שקל, עדכן אותה וכעת הוא מזהיר מפני הפסד של 80 מיליון שקל

הבנק הבינלאומי מעדכן את אזהרת הרווח שלו לרבעון הרביעי של 2008: הבנק, שהודיע לאחרונה כי הוא צופה לעצמו הפסד של 40 מיליון שקלים ברבעון הרביעי של 2008, הודיע היום (ה') לבורסה לניירות ערך כי הוא צופה שההפסדים שרשם ברבעון יעמדו על 80 מיליון שקל.

 

גם הרווח הנקי של הבנק שרשם הבנק בשנת 2008 כולה עומד, לפי אזהרת הרווח הנוכחית, על 160 מיליון שקל ולא 200 מיליון שקל, כפי שדווח עד כה.

 

מהבנק הבינלאומי נמסר לבורסה כי: "אמדן התוצאות האמורות נובע, בין היתר, מהמשבר המתמשך בשוקי ההון והכספים בארץ ובעולם, ירידות שערי ניירות הערך בשווקים הפיננסיים, והשפעת כל אלה על עסקי הקבוצה, ביניהן, השפעה על שווי השקעות הנוסטרו של הבנק, הפסדים בייעודה לפיצויים, השפעת השווי ההוגן של מכשירים פיננסיים נגזרים וגידול מסויים, מתון יחסית, בהפרשה לחובות מסופקים".

 

כל הבנקים הגדולים בישראל העבירו לאחרונה לבורסה אזהרות רווח - הודעה על הפסדים הצפויים להם ברבעון הרביעי של שנת 2008. הבנק הבינלאומי הוא הבנק השני ש"מעדכן את תחזית הרווח כלפי מעלה", אחרי בנק לאומי, שמסר השבוע כי הפסיד ברבעון 1.16 מיליארד שקלים ולא "רק" 700-800 מיליון שקלים.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בעל השליטה בבנק הבינלאומי, צדיק בינו
מומלצים