שתף קטע נבחר

לראשונה בעולם: גבר בהריון עם תאומים

אחרי הטרנסקסואל האמריקני שהרה פעמיים, הודיע גבר נוסף מספרד כי הצליח להתעבר לאחר טיפולי הפרייה, וברחמו תאומים

תדהמה בספרד: גבר טרנסקסואל הודיע כי הצליח להרות לאחר טיפולי הפרייה, ובכך להפוך לגבר הראשון בעולם שילד תאומים, מדווח היום הדיילי טלגרף הבריטי. האיש, רובן נו קורונדו בן 25, ביקש מרופאיו לבצע את ניתוח שינוי המין רק לאחר שילד את התאומים בחודש ספטמבר הקרוב.

 

הוא נולד כתינוקת בשם סטפאני, שאובחנה כחולת אפילפסיה. סטפאני ננטשה על ידי הוריה הביולוגיים, ואומצה בילדותה. כבר מגיל צעיר חש כי הוא כלוא כגבר בגוף אישה. הוא החל בתהליך רפואי לשינוי מין, אך טרם ביצע את הניתוח הסופי. לפיכך, על פי החוק הספרדי, הוא עדיין נחשב כאישה.

 

קורונדו החליט להרות לאחר שבת זוגו, אספרנזה רואיז בת ה-43, אם לשני ילדים ממערכת יחסים קודמת, נתבשרה כי לא תוכל עוד להרות. קורונדו החל לעבור טיפולי פוריות ונתבשר כי ברחמו תאומים. בכך יהפוך הגבר הראשון בעולם שילד תאומים והשני בעולם שהתעבר.

 

קורונדו וחברתו עברו לברצלונה מהעיר מלגה לפני כחודשיים, בשל בעיות משפחתיות. בני הזוג מתכוונים להתחתן עוד לפני הלידה המיוחלת. הלידה המתוכננת תתבצע על פי התוכנית בברצלונה. לאחר הלידה, הודיע קורונדו כי ימשיך בניתוח שינוי המין ויהפוך לאב התאומים. לדבריו, הוא שוקל למכור את תמונתו כגבר בהריון לתקשורת.

 

בחודש יוני הקרוב ילד בפעם השניה תומס ביטי, בן 34 תושב ארצות הברית שהיה לגבר הראשון בהיסטוריה שהתעבר. ביטי נולד בהוואי תחת השם טרייסי לגונדין. טרייסי עבדה כדוגמנית בנערותה ואף זכתה בתחרות יופי. בשנות העשרים לחייה החלה לחיות כגבר ופני כשבע שנים התחתן עם בת זוגו ננסי.

 

בשנת 2002 עבר ביטי ניתוח לשינוי מינו, בו הושארו בגופו החצוצרות והרחם. הוא הפסיק ליטול את ההורמונים הגבריים ורכש יחד עם רעייתו מנת זרע שרכשו באמצעות האינטרנט. בעזרת מזרק שרכש בחנות בעלי חיים, הזריק ביטי את מנת הזרע והתעבר לראשונה.

 

אשתקד ילד ביטי את בתו סוזן בניתוח קיסרי ועורר עניין רב ברחבי העולם. שנה אחר כך התעבר בפעם השניה, ובאמצע יוני צפויה הלידה שתתבצע גם כן בניתוח קיסרי. ביטי אמר בראיון לתקשורת כי הוא מקבל מכתבי איומים ושטנה, אך הוא חש כי הוא רעייתו והתינוקת הם משפחה לכל דבר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום אילוסטרציה: איי פי
אבא בהריון, התאומים בדרך
צילום אילוסטרציה: איי פי
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים