שתף קטע נבחר
חי מונדו – סטודיו לתרבות העיצוב

מחכים לכם בפינה

קולקטיב "נביאים בפינה", הכולל את הראפרים הירושלמים סגול 59, רבל סאן וולקן וחסיד, מגיע לשד' ירושלים ביפו כדי לשטוח בפנינו את ההבדל בין היפ הופ ירושלמי לזה של מישור החוף

 

קיבוצניק, אמריקאי, רוסי ופרסי נפגשים בשד' ירושלים. לא, זו לא התחלה של בדיחה, אלא של הפרויקט "נביאים בפינה". הארבעה, הראפרים סגול 59, רבל סאן, וולקן וחסיד (בהתאמה) הם חברי הקולקטיב, הפועל בבירה בשנים האחרונות על מנת לקרב בין כל האוכלוסיות החיות בישראל, בכלל ובירושלים בפרט, דרך יצירת דיאלוג אמנותי, בעיקר בתחומי ההיפ הופ ואמנות הרחוב. עכשיו חוברים להם הארבעה יחד בפעם הראשונה להקלטת שיר משותף. "על האש" הוא ביצוע ישראלי לקלאסיקת ההיפ הופ "Live At The BBQ" משנת 1991 של הרכב הראפ האגדי "Main Source".

 

"נביאים בפינה" נוסד על ידי הבלוגר האמריקני דן "מוביוס" סירדסקי, העיתונאית האמריקנית-רוסיה-ישראלית דיאנה "אייסיס" דוברוב והראפר חן "סגול 59" רותם. מאז 2003 מקיימים "נביאים בפינה" אירועים והופעות בירושלים ובסביבה. בין האמנים שהשתתפו ניתן למנות את ארבעת המופלאים שלפנינו, כמו גם סאדייל, די ג'יי קארס, די ג'יי מש, תאמר נאפר, סאז, קוואמי, טאבו פלוס, מיכאל כהן (כהן@מושון), רוקי בי, פרברים רפיוג'יז, מתיסיהו, Y-LOVE ועוד.

 

עוד על המשתתפים:

  • סגול 59 – הראפר הוותיק והמוערך, החתום בלייבל הניו יורקי JDub Records, הוציא לפני כמה חודשים את אלבומו החמישי "תעשו מקום".
  • רבל סאן – סולן להקת הראפ-Funk קולולוש, שהוציאה לאחרונה את אלבומה השני Elements Of Sound
  • פאנתי (נתי) חסיד – ראפר ירושלמי צעיר ומוכשר, שעובד בימים אלה על מיקסטייפ "בעברית זה טעים יותר" עם ההרכב המאפיה.
  • וולקן – ראפר יליד רוסיה, שהוציא לפני כשנה וחצי את "מהלך ראשון", דיסק שזכה לשבחים רבים. לאחרונה הקליט עם ארקדי דוכין את "מלאכי ה-NET" במסגרת פרויקט "תרבות.ru".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הקולקטיב. מירושלים לשד' ירושלים
צילום: רפי ברבירו
לאתר ההטבות
מומלצים