שתף קטע נבחר

רהאגל: "אסור לנו להחמיץ כמו באיצטדיון ר"ג"

מאמן נבחרת יוון העביר מסר חשוב לחניכיו, לקראת המפגש מול ישראל בכרתים. דבריו של לוזון נגד "הנבחרת המצחיקה של רהאגל" עוררו סערה בתקשורת היוונית: "הוא נוהג בחוסר כבוד"

בדומה לדרור קשטן, גם מאמן נבחרת יוון, אוטו רהאגל, קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול ישראל בכרתים (ד', 21:30, שידור ישיר בערוץ 2). "מצפה לנו משחק חשוב", הודיע רהאגל. "אנחנו חייבים לנצח את ההזדמנויות שנגיע אליהם ולא להחמיץ כמו במשחק הקודם".

 

 

המאמן היווני הוסיף: "חשוב מאוד שנהיו זהירים בהגנה ונשגיח על החלוצים של נבחרת יישראל, בייחדו על בן סהר ויוסי בניון. שיחקנו ארבע פעמים באיצטדיון בכרתים ותמיד ניצחנו. יכול להיות שזה סימן למזל טוב. אנחנו יכולים לעשות את זה, בייחוד עם התמיכה של הקהל שהוא השחקן ה-12 שלנו".

 

ולעניין אחר: הדברים שאמר יו"ר ההתאחדות אבי לוזון בראיון ל'רדיו ללא הפסקה', לפיהם "מה שמעניין אותנו זו הנבחרת המצחיקה של אוטו רהאגל, הם יודעים רק להגביה כדורים", כבר גרמו למהומה ביוון ועוררו מחאה חריפה בתקשורת המקומית.

 

העיתון 'פילתלוס' דיווח בהרחבה על הדברים ופירסם את הכותרת: "חוסר כבוד מצידו של נשיא ההתאחדות הישראלית". בהמשך נכתב: "אבי לוזון עבר את הגבול, זו לא היתה תגובה הולמת של נשיא התאחדות, הוא היה צריך לגלות יותר אדיבות כלפי הנבחרת היוונית".

 

העיתון 'ספורט אגו' כתב: "חוסר כבוד, טעות גדולה של נשיא ההתאחדות הישראלית". גם כלי התקשורת האחרים דיווחו בהרחבה על הדברים ומתחו ביקורת בלשון דומה. שחקני הנבחרת היוונית, המאמן אוטו רהאגל וחברי הנהלת ההתאחדות, סירבו להתייחס לדברים באופן רשמי. כולם מעוניינים להתרכז במשחק מחר ויתכן כי יגיבו לדברים לאחר שריקת הסיום.


אוטו רהאגל. "מקווה שקראגוניס ייטול את היוזמה" (צילום: אלי אלגרט)

 

רהאגל כן הסכים להתייחס לחזרה של קצוראניס ואמר: "הוא שחקן חשוב, אני מקווה שהוא ייטול את היוזמה במשחק יחד עם השחקנים האחרים על מנת שננצח". החלוץ גאורגיוס סמאראס דיבר אף הוא: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לאבד נקודות במשחק הזה. חייבים לנצח". הקפטן היווני, אנגלוס בסינאס, יציין במשחק את הופעתו ה-100 במדי הנבחרת.

 

בינתיים ממשיכים רהאגל ושחקניו בהכנות לגומלין שיתקיים מחר בכרתים, אחרי ה-1:1 בשבת. קיים סיכוי גבוה שהמאמן הגרמני יפתח הפעם עם שני בלמים ויעלה במערך 4-3-3, כאשר הבלם אברם פפאדופולוס מאולימפיאקוס יירד לספסל ויפנה את מקומו לחלוץ סלטיק, יורגוס סמאראס, שעלה כמחליף ברמת גן וזכה למחמאות על היכולת שהציג.

  

הנבחרת הישראלית זוכה לאבטחה כבדה סביב המלון בו היא שוהה וכך אמור להיות גם במהלך המשחק בכרתים. יחד עם זאת, היוונים טוענים כי לא צפויות הפגנות מאורגנות מצד המוני פלסטינים, למעט בודדים שאולי ינסו להניף דגלים במהלך המשחק.

 

"רוב הפלסטינים ביוון מתגוררים באתונה, בכרתים מתגוררים רק מעטים", טען עיתונאי יווני. "להגיע מאתונה לכרתים זה סיפור של שיט שנמשך זמן רב. לרוב הפלסטינים אין הרבה כסף בשביל לשלם על טיסה ומלון ולהשקיע את כל המאמץ הזה רק בשביל להפגין נגד ישראל".

 

הרכב משוער: קוסטאס חלקיאס; גיורגוס סייטרידיס, סוטיריס קירגיאקוס, טריאנוס דלאס, וסילי טורוסידיס; אנגלוס בסינאס, קונסטנטינוס קאצוראניס, גיורגוס קראגוניס; אנגלוס חריסטאס, תאופניס גקאס, יורגוס סמאראס.


פורסם לראשונה 31/03/2009 16:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוטו רהאגל במסע"ת
צילום: ניר 'שוקו' כהן
מומלצים