שתף קטע נבחר

אריק בנאדו: "אנחנו לא מתעסקים במסרים"

בלם בית"ר י-ם נהנה מה-0:4 על הכח, בו כיכבו דווקא השחקנים שלא קיבלו הזדמנות בנבחרת: "היה חשוב לתת הצגה וזה מה שעשינו". על האליפות: "לא מרימים ידיים". יצחקי זכה למחמאות

נכון, הכח ר"ג זו לא יוון, אבל בכל זאת. ברק יצחקי, עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן היו שותפים מינוריים לצמד משחקי הנבחרת בשבוע שעבר. אריק בנאדו, שמעון גרשון ועידן טל, שיחקו במדים הלאומיים במשך שנים. אתמול (ש') סיפקה השישייה הזו הצגה ב-0:4 של בית"ר ירושלים על הכח עמידר ר"ג, ונדמה כי שלחה מסר למאמן הנבחרת, דרור קשטן.

 

 

"יצחקי הוכיח שהוא היה צריך לפתוח מול יוון", אמר אתמול גורם במועדון. "גם עמית ואבירם היו צריכים לקבל הזדמנויות ועל הכושר בו נמצא אריק אין ממש ויכוח. במשחקים גדולים כאלה, בהם מדבר הניסיון, אחד כמו אריק היה יכול לעזור. קשטן יכול היה לזמן אותו למשימה ספציפית, לאו דווקא לכל הקמפיין".

 

אם תשאלו את בנאדו עצמו, הרי שבהופעה אתמול אין יותר מדי רמזים לעברו של המאמן הלאומי. "אנחנו לא מתעסקים במסרים", אמר הקפטן, "אנחנו באים לשחק כדורגל. אנחנו אוהבים את המועדון הזה ואת האוהדים ובאים לכל משחק כדי לנצח. שמח שנתנו הצגה אחרי ההפסד בנתניה".

 

בנאדו המשיך: "היינו בתקופה טובה לפני נתניה ומה שקרה שם לא התאים לנו מבחינת היכולת ומבחינת התוצאה, וקצת עצר לנו את המומנטום. היה חשוב להחזיר לקהל, היו הרבה שערים ומה שחשוב זה כבר המשחק הבא מול בני יהודה. אסור לנו לאבד נקודות אם אנחנו רוצים להיצמד לצמרת הגבוהה. אליפות? אמרנו כל הזמן שנשחק עד הסוף כל עוד יש סיכוי, אנחנו לא מרימים ידיים".


שחקני בית"ר חוגגים. ארבע פעמים נגד הכח (צילום: ניר "שוקו" כהן)

 

בבית"ר כמובן, היו מרוצים מיכולתו של יצחקי, שבישל צמד וכבש צמד, בדרך למקום השלישי במירוץ על מלכות השערים (11 לעומת 12 של סמואל יבואה ושמעון אבוחצירה). "אולי הוא צריך לשחק מול הכח כל שבוע", אמרו במועדון. "הוא כבש מולם 5 שערים העונה וגם בישל עוד כמה. רק שימשיך ככה".

 

הקבוצה עצמה תחזור להתאמן רק מחר, לקראת המשחק מול בני יהודה וביום שלישי תערוך בבית וגן הרמת כוסית לכבוד החג. עידן ורד, שעלה לשחק עם פציעה, חש בכאבים לאחר המשחק וצפוי למספר ימי מנוחה על מנת להחלים בזמן לקראת המפגש מול בני יהודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עידן ורד וברק יצחקי
צילום: ניר 'שוקו' כהן
מומלצים