שתף קטע נבחר

נתניהו וברלוסקוני סיכמו: משלחת ישראלית תסייע

ראש הממשלה מסר תנחומים למקבילו האיטלקי אחרי שרעש האדמה גבה את חייהם של 250 בני אדם לפחות. משלחת הסיוע - בתחום הטראומה. אביו של הנעדר הישראלי חוסיין חמדה עדיין מקווה לבשורות טובות נגד כל הסיכויים

בעיר ההרוסה ל'אקווילה נמשכים גם היום (ד') מאמצי החילוץ, בעקבות רעש האדמה העז שפקד את האזור שלשום. מניין ההרוגים עלה עד ל-250, ובין הנעדרים גם הסטודנט הישראלי חוסיין חמדה. ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם היום עם מקבילו האיטלקי סילביו ברלוסקוני על סיוע ישראלי.

 

נתניהו שב והביע את תנחומיו לעם האיטלקי על הטרגדיה, לאחר שאתמול שיגר איגרת תנחומים לברלוסקוני. הוא הציע סיוע בכל דרך שתדרש, וציין את נסיונה של ישראל בתחום ההצלה והשיקום. ברלוסקוני הביע את תודתו בימים הקרובים ייערך משרד החוץ לשיגור משלחת מומחים בתחום הטראומה.


הסיכוי למצוא ניצולים - קלוש (צילום: AFP)

 

רחל פיינמסר, דוברת השגרירות ברומא, מסרה הבוקר ל-ynet כי אין מידע חדש אודות חמדה. אמש קיבל אביו של חוסיין, הנמצא באיטליה, עדכון כי הסיכויים שיימצא מישהו חי בבניין בו שהה ככל הנראה - מעונות הסטודנטים - הם אפסיים.

 

בינתיים מוסיפים אנשי השגרירות לבדוק בבתי חולים באזור הרעש ובמקומות מרוחקים יותר אם חמדה פונה לאחד מהם. דודתו של הנעדר סיפרה כי הם עדיין ממתינים לבשורות טובות, אך האב עדכן אותם כי נכון לעכשיו אין כל מידע חדש.

 

ממשרד החוץ נמסר כי 20 סטודנטים ישראלים נחתו בארץ לפנות בוקר. 12 סטודנטים נוספים עודם ממתינים לטיסה לארץ והם צפויים לעלות על טיסה בשעות הלילה.

 

בינתיים, נמסר כי האפיפיור ייבקר את נפגעי הרעש, שבו נפצעו יותר מ-1,500 בני אדם ורבבות נותרו בלי בית. "אני חולק את כאבכם ודאגותיכם", אמר בפני קהל מאמיניו בוותיקן, "ומקווה לבקר אתכם בקרוב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נתניהו. תנחומים
צילום: אבי אוחיון, לע"מ
ברלוסקוני מעל אזור האסון
צילום: רויטרס
חוסיין חמדה. נעדר
באדיבות אתר panet.co.il
מומלצים