שתף קטע נבחר

סוער ב-101: צלבי קרס וקטטה אצל כושי רימון

עובדים ערבים שפוטרו השחיתו רכוש בפונדק שבדרך לאילת, והיכו עובד. גם הבעלים עצמו נפגע. "נראה לך מה זה מזרח ירושלמים", איימו החשודים שטרם נתפסו

עימות אלים בלב המדבר: עובדים ב"פונדק ה-101" שעל כביש הערבה, בדרך לאילת, התקוטטו אמש (שבת) על רקע עסקי. רהיטים וקירות רוססו בספריי אדום, ועל אחד הקירות גם נמצא צלב קרס. המשטרה מחפשת אחר חשודים בתקיפה ובהשחתת רכוש, תושבי מזרח ירושלים.

 

החברה שהפעילה במקום את "קפה ג'ו" ו"טקסס" החליטה לסגור את שני המקומות בעקבות סכסוך עסקי עם בעל הפונדק, שמעון (כושי) רימון. שניים מהעובדים שנותרו בלי תעסוקה הם ערבים ממזרח ירושלים, שהתבקשו לפנות את החדר שבו לנו בפונדק.


צלב קרס רוסס בפונדק

 

כשהבינו שייאלצו להיפרד מקורת הגג, זעמו ועימות פרץ ביניהם לבין עובדים יהודים במקום. הם אמנם פינו את החדר, אך לא בלי להשאיר חותם. אנשיו של רימון נכנסו לנקות, ונחרדו לגלות הרס רב. קצין הביטחון של הפונדק, משה, סיפר כי נראה שהם הכו בקירות באמצעות מוט ברזל.

 

אולם בכך לא תם הסיפור. מאוחר יותר, הגיעו שני העובדים עם תגבורת של חברים ממזרח ירושלים, התנפלו על אחד העובדים ופגעו בו עם מגש מתכת בגבו. עובדים נוספים, בהם הבעלים, נפגעו קל בתגרה. לאחר שהבינו שהמשטרה הוזעקה, המתפרעים הסתלקו.

 

אותו עובד שספג את המגש בגבו, טוען גם שקיבל טלפונים בהם איימו על חייו, אמרו שיחתכו לו את הגרון ו"יראו לו מה זה מזרח ירושלמים", אם יעז להתלונן עליהם.

 

סגן מפקד משטרת אילת, סגן-ניצב איתן גדסי, מסר כי נפתחה חקירה על תקיפה וגרימת נזק. "פרטי התוקפים ידועים למשטרה, כשיאותרו נחקור אותם", אמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נזק נגרם למקום
צילום: ג'ו קוט
כושי רימון. בלאגן בפונדק
צילום: ג'ו קוט
מומלצים