שתף קטע נבחר

14 נק' לוויצ'יץ', 11 להלפרין. אולימפיאקוס ניצחה

האדומים ממשיכים לשייט לעבר הפלייאוף היווני עם ניצחון חוץ 84:88 על פאנליוניוס. פאפאלוקאס רשם את משחקו הטוב ביותר עם 21 נק' ושישה אסיסטים

שני מחזורים לסיום העונה הסדירה ואולימפיאקוס פיראוס כבר ידעה כי אל הפלייאוף היא תגיע ראשונה ותזכה ביתרון הביתיות עד לסדרת הגמר. את שני המשחקים האחרונים של לאדומים, מנצל המאמן פנאיוטיס ינאקיס כדי לחלק כוחות ולשמור על כושרם של השחקנים לקראת פיינל-פור היורוליג הקרב והולך. הערב (ד') ניצחה אולימפיאקוס בקושי את פאנליניוס אתונה 84:88, במחזור הלפני אחרון. משחק בו רשמו ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין תפוקה נאה.

 

וויצ'יץ' שיחק 24 דקות, במהלכן הספיק לקלוע 14 נק', לקלוט שלושה ריבאונדים ולמסור כמות זהה של אסיסטים (לצד ארבעה איבודי כדור). הלפרין שיחק 26 דקות וקלע 11 נק' (3 מ-3 לשתיים, 1 מ-3 לשלו), לצד שלושה ריב' ואסיסט. הערך הגדול ביותר לינאקיס מהמשחק היה התעלותו של תיאודורוס פאפאלוקאס שבמשחקו הטוב ביותר העונה ביוון קלע 21 נק' (7 מ-9 מהשדה) ומסר שישה אסיסטים.


צ'ילדרס, זוראן ארצג ומילוש תאודוסיץ'. האדומים בטופ (רויטרס)

 

ג'וש צ'ילדרס זכה להרצה מחודשת בעצמו, שנמשכה 31 דקות, במהלכן הספיק לקלוע 12 נק' והפגין יכולת הגנתית טובה. איאן ווגיוקאס הוסיף 10 לאולימפיאקוס. קפטן האדומים מפיראוס לשעבר מאנוליס פאפאמקריוס הוביל את המארחים עם 25 נק' וסנטר האדומים מירושלים לשעבר יוריצה גולמאץ הוסיף 18. ג'ורו אוסטואיץ' תרם 11 נק' ואנתוני גראנדי 10.

 

פנאתינייקוס אתונה, שתסיים שנייה בטבלה, קיבלה חזרה לרשותה את שרונאס יאסיקביצ'יוס שהתאושש מפציעה ואיתה הביסה בבית את קוואלה 69:96. הרבו לקלוע לפאו: ניקולה פקוביץ' 16, דרו ניקולס 14, יורגוס סרמנטיני 13 ומייק באטיסט 10. לאורחים: איבן ווגדינוב 19 וגידריוס גוסטאס 13.

 

ברוסיה נפתח הפלייאוף, בצל ההודעה הרשמית על התפטרותו של נשיא צסק"א מוסקבה, סרגיי קושנקו. במשחק הראשון מבין סדרות רבע הגמר ניצחה אוניקס קאזאן 72:76 בבית את טריומף ליוברצי, אחרי קאמבק מרשים של האורחים. הרבו לקלוע לקאזאן: מרקו פופוביץ' 25, דמיטרי סוקולוב 21 (11 ריב') וקרשימיר לונצ'אר 11. לטריומף: ג'יי.אר. ברמר 20, יגור ויאלצב 15 ומארקי פרי 12.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תאודורוס פאפאלוקאס
צילום: אלי אלגרט
מומלצים