שתף קטע נבחר

עמוס לוזון לשחקנים: "אני נגעל מכם, אתם בושה"

בעקבות ההפסד 2:0 להכח ר"ג גער הנשיא בשחקני מכבי פ"ת: "במקומכם הייתי קובר את הראש בחול ולא מוציא אותו". היו"ר, שינו זוארץ: "אתם מבזים את המועדון". סירמלה דמבלה, ששוחרר מסיבות אישיות: "ההחלטה לעזוב משותפת"

אווירה מתוחה ורותחת במכבי פתח תקווה בעקבות ההפסד אתמול 2:0 להכח עמידר רמת גן. הנהלת הקבוצה כינסה אספה סוערת, בה ספגו השחקנים נזיפה חמורה. היו"ר שינו זוארץ גער בהם: "בשבועות האחרונים אתם מבזים את המועדון, תתחילו להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי. אני לא רוצה להמשיך לחזור על עצמי כל כך הרבה פעמים ולהסביר על החשיבות של לסיים את העונה במקום השישי".

 

"אתם צריכים לנצח את כל המשחקים שנותרו עד לסוף העונה רק כדי להחזיר את הכבוד שלכם שנרמס אתמול", סיים היו"ר את דבריו. הנשיא עמוס לוזון היה תקיף עוד יותר: "אני מאוכזב מכם ונגעל מכם. זו בושה וחרפה איך שאתם נראים. במקומכם הייתי קובר את הראש בחול ולא מוציא אותו. אם חוסר הרצינות וחוסר המחויבות שלכם יימשך, זה יעלה לכם בקנסות".

 

סירמנה דמבלה, אחד השחקנים היציבים העונה, שוחרר בשבת מהקבוצה בשל סיבות אישיות. דמבלה, שלאחרונה החמיץ לא מעט אימונים בשל נסיעות לבלגיה, שם שוהים אשתו ובנו התינוק, ביקש אחרי המשחק אתמול לעזוב בשל הלחץ מבני משפחתו.

 

מכבי פתח תקווה מחזיקה באופציה לעונה הבאה על הקשר הצרפתי, ובשבועות האחרונים החליטו בקבוצה להודיע לשחקן שהם מממשים את האופציה עליו. אחרי שביקש לעזוב, החליטו בפ"ת להיענות לבקשתו באופן זמני ולשחררו עד תום העונה הנוכחית ובכך לחסוך את משכורתו. עם זאת, בקבוצה שמרו לעצמם את הזכות לממש את האופציה על דמבלה לעונה הבאה, והוא לא יוכל לחזור לשחק באף קבוצה בישראל פרט לפתח תקווה.


"המשפחה חשובה", סירמנה דמבלה (צילום: אלי אלגרט) 

 

"ההחלטה לעזוב היתה החלטה משותפת שקיבלתי יחד עם הנהלת הקבוצה", הסביר הקשר. "המשפחה שלי חשובה לי ולא אוכל להמשיך לנסוע ולחזור. אני לא

 יודע אם אחזור לישראל. אנסה למצוא קבוצה בבלגיה, אבל אם פתח תקווה תחליט לממש את האופציה עליי, אני אצטרך לחזור".

 

במועדון הסבירו כי מבחינה מקצועית היתה שביעות רצון מדמבלה, אולם לא ניתן היה להמשיך בנוהל הנוכחי של הנסיעות לבלגיה. "הוא שחקן טוב", אמרו במועדון, "אבל פשוט אי אפשר היה להמשיך עם סאגת הנסיעות".

 

הבוקר החליט המאמן רוני לוי כי השחקנים יערכו אימון כושר מפרך של שעה, כולל אלה ששיחקו בשבת. השחקנים שלא שותפו במשחק המשיכו להתאמן כחצי שעה נוספת. בסיום האימון קיבלו השחקנים הודעה להתייצב גם לאימון הערב, שלא היה מתוכנן מראש.

פורסם לראשונה 03/05/2009 13:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עמוס לוזון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים