שתף קטע נבחר

המלכה עירומה? הכתר של מיס קליפורניה בסכנה

מלכת היופי מקליפורניה, שהפכה לאייקון שמרני אחרי שיצאה נגד נישואי זוגות חד-מיניים בעיצומה של תחרות "מיס יו.אס.איי", עלולה לאבד בקרוב את הכתר שלה. זאת, בעקבות חשיפת תמונת עירום חלקי שעליה לא דיווחה בעת שנרשמה לתחרות. לפי רשת CNN, אי הדיווח מצידה מהווה "הפרת חוזה" אפשרית.

 

 

מיס קליפורניה קארי פרג'ין אמרה כי התמונות צולמו כשהייתה בת 17, ושאפה להפוך לדוגמנית עבור מותג ההלבשה התחתונה "ויקטוריה סיקרט". לדבריה, נעשה בהן כעת שימוש "מרושע" בניסיון להשתיק את המסע שהיא מובילה "להגנה על ערכי נישואים המסורתיים".

 

הדוגמנית בת ה-21 אמרה כי תשובתה בתחרות מלכות היופי "והמחויבות שלי לעמוד על עקרונותיי, הובילו להתקפות עלי ועל כבודי כאשה". "אני נוצריה, ואני דוגמנית. דוגמניות מדגמנות לצילומים, ובכלל זה תמונות של הלבשה תחתונה ובגדי ים", אמרה והוסיפה כי "התמונות פורסמו באתר צהוב שלועג לי בפומבי בגלל אמונותיי הדתיות".

 

גורל הכתר שלה נידון מאחורי דלתיים סגורות בין עורכי דין ונציגים של דונלד טרמפ, הבעלים של תחרות היופי. דובר מטעם תחרות מיס קליפורניה, רוג'ר ניל, אמר כי "ברור שהיא הפרה את החוזה שלה. כמתחרה, היא הייתה צריכה לומר אם אי פעם דיגמנה בעירום מלא או חלקי, משום שהדבר מהווה עילה לפסילתה".

 

התמונה המדוברת פורסמה השבוע באתר "The Dirty", ולא חושפת יותר ממה שכבר נחשף כאשר לבשה פרג'ין ביקיני במסגרת תחרות מלכות היופי. היא אמנם מופיעה בה חשופת חזה, אך מכסה בה את רוב שדיה בזרועה וחזהה כלל אינו פונה למצלמה. עם זאת, באתר נרמז כי יש בידיו תמונות נוספות שלה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קארי פרג'ין: זו התקפה מרושעת
צילום: AP
מומלצים