שתף קטע נבחר

נסגר תיק הטרדה נגד ראש העיר אשקלון לשעבר

לאחר שצולם מחבק ונוגע בישבנה של תושבת אשקלון, החליטה הפרקליטות לסגור את תיק החקירה נגד ראש העיר לשעבר, רוני מהצרי, שנחשד בהטרדה מינית. "כל הזמן טענתי שהתיק ייסגר, שמנסים לפגוע בי ובבני משפחתי", טען

פרקליטות מחוז דרום החליטה הערב (יום א') לסגור את תיק החקירה נגד ראש העיר אשקלון לשעבר, רוני מהצרי, שנחשד בביצוע מעשה מגונה בכוח ובהטרדה מינית של תושבת העיר. ההחלטה התקבלה בשל מחסור בראיות נגד מהצרי. מהצרי: "עברתי תקופה לא פשוטה, שמח שהצדק יצא לאור".

 

החקירה נפתחה לאחר פרסום תמונות של האישה ומהצרי ב"ידיעות אחרונות", בה נראית המתלוננת, אם לשניים שנקלעה לקשיים כלכליים, כשהיא מחובקת על ידי ראש העיר הנוגע בישבנה ומושיב אותה על ברכיו. לאחר פרסום הכתבה הגישה האישה תלונה במשטרה, וטענה כי מהצרי הטריד אותה מינית במשך כשנה, תוך שהוא מנצל את מעמדו הרם ואת מצוקתה האישית והכלכלית.

 

מהצרי טען כי השניים ניהלו רומן, שאותו ניהלו בהסכמה וכי לא מדובר בהטרדה מינית. מאז, לדברי מהצרי ואנשיו הוא נרדף על רקע פוליטי. בנוסף הוא טען כי אל המתלוננת קשורים מספר גורמים פוליטיים, המתמודדים על ראשות העיר. עם זאת, עורך דינה של המתלוננת הכחיש כי בין השניים התנהל רומן וטען כי מהצרי הטריד את האישה מינית.

 

בחודשים האחרונים נחקרו ביחידה הארצית לחקירות הונאה המתלוננת ומהצרי, שבינתיים הפסיד בבחירות המקומיות בעירו.  מהצרי עצמו בירך על ההחלטה, ואמר כי עבר תקופה לא קלה. "חבל שהחקירה נמשכה כל החודשים הללו. מדובר בתקופה ארוכה ולא פשוטה,

אני שמח שהצדק יצא לאור. לאורך כל הזמן הזה טענתי שבסופו של דבר התיק ייסגר, ועל כך שגורמים שונים ניסו לפגוע בי ובבני משפחתי", טען. 

 

עורך דינו, רונאל פישר, אמר כי מהצרי יחליט בקרוב האם האם להגיש תביעה לפיצוי מהגורמים השונים, בהם גם "אותם גורמים פוליטיים שחברו נגדו". "החשדות נחקרו ונבדקו, ולאחר שבחנו את כל הראיות כולל את גרסת המתלוננת הוחלט לסגור את התיק. אני ומהצרי נתכנס בימים הקרובים כדי לדון בהמשך הצעדים. בינתיים הוא צריך להנות מהרגע הזה, הוא ובני משפחתו, לאחר כל הימים הקשים שהם עברו", אמר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מהצרי. התיק נסגר
צילום: גדי קבלו
צילומים מתוך הקלטת שנחשפה במוסף 7 ימים
התמונות המחשידות
צילומים מתוך הקלטת שנחשפה במוסף 7 ימים
צילומים מתוך הקלטת שנחשפה במוסף 7 ימים
מהצרי והמתלוננת. אין די ראיות
צילומים מתוך הקלטת שנחשפה במוסף 7 ימים
מומלצים