שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: 350 כרטיסים נותרו למשחק העונה

שבוע לפני המפגש מול הפועל ת"א, האוהדים הירוקים חוטפים את הכרטיסים. קולמה לקראת חצי גמר הגביע: "שני ההפסדים לנתניה לא אומרים כלום"

עם כל הכבוד למשחק הגביע מול מכבי נתניה, בחיפה נחטפים הכרטיסים למפגש המסקרן מול הפועל תל אביב ביום שני הבא. שבוע לפני משחק העונה, נותרו 350 כרטיסים אחרונים לאוהדי חיפה. כזכור, כל 400 הכרטיסים שהוצאו לאוהדי הפועל תל אביב אזלו כבר מזמן.

 

ועדיין, בחיפה עסוקים לקראת חצי גמר הגביע. "העובדה שהפסדנו פעמיים העונה לנתניה לא אומרת כלום, כל משחק הוא חדש ונעשה הכל כדי להעפיל לגמר", אמר הבוקר (ב') ג'ון קולמה והבהיר את הלך הרוח שמנשבת בקרב אנשי מכבי חיפה לקראת המשחק מול מכבי נתניה (ד', 20:30, איצטדיון ר"ג).

 

"יהיה משחק קשה מאוד, נתניה איבדה סיכוי בליגה ותעשה הכל כדי לקחת את הגביע, אבל גם אנחנו רוצים לעלות לגמר ונעשה הכל כדי לנצח", המשיך הקשר הקולומביאני, שצפוי לחזור להרכב של אלישע לוי על חשבונו של אייל גולסה לאחר שהחלים מפציעה.

 

נראה כי לוי, שהפסיד העונה פעמיים ללותר מתיאוס, שומר את הקלפים קרוב לחזה, זאת בניגוד להרגלו. במהלך האימון ביצע המאמן שינוים רבים בהרכב, כשהציב את מוחמד גדיר וגולסה, שלא צפויים לפתוח, עם שחקני ההרכב הראשון ואילו שלומי ארבייטמן, בירם כיאל וגוסטבו בוקולי שיחקו עם ההרכב השני.

 

נראה כי ההתלבטות של לוי היא בין בירם כיאל לגוסטבו בוקולי, הסובל מ'רגל עץ' מאז המשחק מול הכח עמידר רמת גן בשבת. נראה כי גם שלומי ארבייטמן

וליאור רפאלוב צפויים לעלות בהרכב הירוקים. רוני גפני יחליף את פיטר מסיללה המוצהב בעמדת המגן השמאלי. יותר מ-10,000 אוהדים ילוו את הקבוצה, רבים מהם רכשו כרטיסים ליציע של הכח עמידר רמת גן.

 

יממה לפני משחקה של הפועל תל אביב מול בני סכנין, נסע קולמה לאיצטדיון דוחא: "ביקרתי את חבר שלי סרחיו נבואה, לא היה לזה קשר למשחק שלהם הערב מול הפועל. ברור שהלחץ עכשיו על הפועל ת"א, ככה זה שיש מאבק צמוד. בטח שאני רוצה שסכנין תיקח נקודות היום, אבל אנחנו צריכים להסתכל קודם כל על עצמנו".


פורסם לראשונה 11/05/2009 11:18

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים