שתף קטע נבחר

אורי אוזן: "מכבי פ"ת שיחקה גועל נפש"

מגן הפועל פ"ת נסער בעקבות סגנון משחק היריבה בניצחון קבוצתו 0:2 בדרבי: "לא יודע איך הם חיים עם עצמם". זלצר על מחאת הקהל: "לא היתה במקום". רוני לוי התייחס ליריקת גרנצ'רוב על גל כהן: "נצפה בוידאו ונחליט"

אחרי תקופה ארוכה, בדרבי של פתח תקווה התמונות נראות הפוכות. שמחה בצד של הפועל ואכזבה אצל מכבי אחרי ה-0:2 לזכות שחקניו של זאב זלצר. כרגיל, יותר מכדורגל סיפק הדרבי של מלאבס אמוציות, עצבים וגם תקריות מכוערות.

 

 

"היה משחק טעון והפועל נלחמה על החיים שלה", אמר המאמן המאוכזב, רוני לוי. "היה משחק פחות איכותי ויותר פיזי. אני מאוכזב, כי בדקות בהן היינו יותר טובים לא ידענו לנצל מצבים".

 

לגבי התקרית בה נראה בובאן גרנצ'רוב יורק על גל כהן אמר רוני לוי: "נצפה במהלך בוידאו, ננתח אותו ואז נחליט מה לעשות. קשה לי להאמין ששחקן מקצוען התנהג בצורה כזו. אני לא יודע מה היתה הסיטואציה, צריך לראות אותה". 

 

 

לוי התייחס גם לתקרית בה נראה טל בן חיים מתעמת עם אוהדים: "לא ראיתי את התקרית, אם יתברר שזה עבר את הטעם הטוב נקיים איתו שיחה".

 

גיבור המשחק, ג'וניור ויסה, שכבש שער נהדר: "רצינו לנצח, עשינו את זה וצריך להמשיך ככה. יש לנו סגל טוב שמגיע לו להישאר בליגה. אנחנו רוצים לעשות את זה וצריך לנצח בשני המשחקים שנשארו. עשינו את זה בשביל האוהדים שתמיד נמצאים איתנו, בטוב וברע. המשפחה שלי ישבה איתם".


הפסד בדרבי ושחקנים מעורבים בתקריות, רוני לוי (צילום: אלי אלגרט)

 

זאב זלצר: "מגיע מזל טוב לקבוצה ולמועדון. זה היה משחק על החיים על העתיד של הקבוצה, יותר מדרבי רגיל. אני מזוהה עם המועדון השני, אבל כל כך אוהב את המועדון ואת הבעלים. הנשמה, הלב והראש ניצחו. היום גם הפצועים הקריבו

 מעצמם, רצו להישאר במגרש עד הסוף וזה ההבדל. עכשיו צריך עוד נקודה".

 

על ג'וניור ויסה אמר זלצר: "כבר אמרתי שהוא מסוג השחקנים שהקהל, המאמנים והשחקנים האחרים רוצים לראות אותו. צריך לשמור עליו. תראו איך הגוף שלו נראה אחרי מה שעושים לו במגרש. הוא גם משקיע המון".

 

לפני המשחק הניפו אוהדי הפועל פתח תקווה שלט "בלי מאמן, בלי הנהלה, בלי שחקנים, רק איתך הפועל". זלצר התייחס לכך: "תצוגת הקהל הוכיחה שיש גרעין טוב והמחאה לא היתה במקום. אני מקווה שהקהל יבוא, אנחנו צריכים אותו".

 

אורי אוזן: "מתאים למכבי לשחק בלי כדור, הם שיחקו אגרסיבי ומלוכלך. אני לא יודע איך הם חיים עם עצמם, אבל שיהיה להם לבריאות. לנו נשאר לקחת עוד נקודה אחת כדי להבטיח את ההישארות. הסיפור עדיין לא גמור".

 

השוער, סניר דורי: "אני לא יכול לתאר את ההרגשה, אין לי מילים. להיכנס לשחק בשלב כזה קריטי של העונה זה לא פשוט, במיוחד לשחקן צעיר, ועוד בדרבי. זה הכי מרגש שיכול להיות. אני גאה שיש לידי פיגורה כמו שביט אלימלך".


הפועל פתח תקווה מכבי פתח תקווה סיבוב שלישי

ציונים
הפועל פתח תקווה ציון מכבי פתח תקווה ציון
שניר דורי 5 אוהד כהן 6
אורי אוזן 6 איסמעיל עמאר 4

איציק כהן

6 מוראד מגמאדוב 4
גל כהן 6 בבואן גרנצ'רוב 4
אבי ריקן (86) 5 קובי גנון 5
קונה ג'קאריצ'ה (78) 5 אורי לוזון (57) 5
אייל שן 5 סולי צמח 4
חייר סספדאס 6 לירן כהן (78) 4
ג'וניור ויסה 7 דני פרדה 3
שמעון אבוחצירה 6 טל בן חיים (65) 5
פטי נימבה 5 ליאור אסולין 5
מחליפים   מחליפים  
יוסי רוזן (78)   רועי בקל (57) 5
סטיבן אופיי (86)   רוביל סרסור (65)  
    עומר דמארי (78)  
זאב זלצר 6 רוני לוי 5
שופט: איתן תבריזי 4 תוצאה משקפת: 0:3

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אבוחצירה ומגמדוב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים