שתף קטע נבחר

זוועות שרואים מקאן

פנלופה קרוז כנראה לא התאוששה מהווירוס, לינדה קרטר הורסת את הזכרונות מוונדרוומן ופריס הילטון ממשיכה לבייש את הפירמה. המעצב(נ)ת עשתה סיבוב קצר בקאן וחטפה חום

לקחה המעצב(נ)ת אתנחתא קלה מהחום הישראלי האיום וקפצה לקאן כדי לבדוק מה העניינים שם, בגזרת הלבוש של באי הפסטיבל. פסטיבל קאן הוא אירוע רב משתתפים וחשוב, ולכן ההנחה המתבקשת היא שהסלבריטאים יידעו להתלבש נכון ויתנו מנוחה למעצב(נ)ת ממראות זוועה.

 

סיבוב קצרצר בין הנוכחים הביא את התוצאות הבאות: פנלופה קרוז זנחה את השחור הקטיפתי שנדבק אליה הרבה לאחרונה, ובחרה בשמלה בצבע לילך בעלת עודף בד, משל היתה נסיכה מסתורית. לומר לכם שזה משהו מיוחד? לא בטוח שאפשר. כן, הצבע מאוד יפה ומלכותי, הגזרה נחמדה, אבל באובר-אול הכללי יש תחושה שקרוז סיימה לנקות את הבית, זרקה על עצמה את השמלה ויצאה אל הטקס, או שיכול מאוד להיות שמדובר באפקט קלקול הקיבה. בכל מקרה, לפנים ירקרקות מבחילה לא מתאים סגול-לילך. אולי אפשר היה להחליק את הסיפור אם השיער היה מורם וממשיך את קו הצוואר, או אולי אם האיפור היה מוצלח יותר. בכל מקרה, המעצב(נ)ת מקווה שבפעם הבאה קרוז תרגיש יותר טוב. 


אולי היה כדאי להישאר עוד קצת במיטה? קרוז עדיין לא במיטבה

 

את העוף המוזר הבא פגשה המעצב(נ)ת בטעות כשחשבה שמדובר בחלק מהשטיח האדום. השחקנית הצרפתייה נטשה אמאל, שלא בטוח שאתם מכירים אבל מעכשיו בטוח תזכרו אותה, החליטה ללכת על לוק של צבע אחד. היא כנראה למדה בשיעור סטיילינג שצבע אחד יכול לגרום לך להיראות גבוה יותר, ארוך יותר, אצילי יותר, אבל מישהו שכח להסביר לה שזה לא תופס כשמחליטים להתחפש לזורו באדום. חולצת הגלימה, המכנסיים שמכסים את כפות הרגליים, הכל קצת יותר מדי - איך נאמר - אדום. המעצב(נ)ת התפללה בלבה שלא מסתובב באזור איזה פר שיכול להתעצבן. מצד שני, הוא היה יכול להעיף בבעיטה את המטרד הזה. 


סליחה, זורו? שכחת את החרב שלך בבית

 

המשועממת לבית הילטון, להלן פריס, חשה עצמה בשנות ה-60 הלא מוגדרות, זרקה על עצמה שמלת חוף, שוודאי עלתה לה כמו רצועת חוף אי שם בקאריביים, הוסיפה ענק, צמיד ונזר שיחשבו שהיא מלכה, דאגה למשקפיים כמו שצריך ויצאה לרחוב כמלכת הטראש. הילטון נראית כאילו נפלה לתוך ארון הבגדים שלה שהיה חשוך באותה עת, ומשכה לידיה את מה שהרגיש לה נעים. ובכן, גברת הילטון, למעצב(נ)ת לא נעים בכלל ואפילו מגרד. את רוצה שיתייחסו אליך ברצינות? תתחילי להשקיע ותפסיקי להתאמץ כל כך להיראות מיוחדת, זה לא מועיל לך.


מה קרה, פריס? שוב נפלת לתוך הארון?

 

את מישל יו המעצב(נ)ת מחבבת, בעיקר בשל יכולתה של זו לחסל גברים בעזרת חרבות ושאר מכות. היא גם זו שהצילה את הסיבוב שיצאה אליו המעצב(נ)ת בעזרת השמלה הירוקה שעושה כל כך נעים בעיניים ומאווררת את הסובבים בסוג של זריקת מנטה. הגזרה נאה ביותר, מחמיאה מאוד ומצטיינת בכך שאינה רועשת מדי עם תוספות הבד והכתפייה המלופפת. זו דוגמה מצוינת לאיך אפשר ומומלץ להתלבש כשאתם בקאן. 


יו, כמה את יפה יו

 

רגע לפני שחזרה המעצב(נ)ת לחדרה למנוחה לפני הסיבוב הבא, הופרה שלוותה בעקבות המראה שנגלה לעיניה. מי היה מאמין שוונדרוומן, הלא היא לינדה קרטר, יקירת הילדות של המעצב(נ)ת, יכולה לעשות כזו טעות ולהופיע לבושה כך? מילא תוספות הוולנים השקופים, אבל מה לכל הרוחות היא חשבה כשבחרה בדוגמת בד כזו? כתמי האקונומיקה לא עושים את השמלה יפה יותר, גם אם מדובר בכתמים בצורת פרחים. ומה זה הסמרטוט שתלוי לך שם על הזרוע? לא יכולת להשאיר את החתול שלך בבית לבד לכמה ימים? כמי שהיתה סמל מין, עוד בטרם ידעו מה זה סמל מין, קרטר נכנעת לתכתיבים של מישהו שלא ממש יודע לקרוא. המעצב(נ)ת חוזרת עכשיו לחדר החשוך כדי לשים מגבת קרה על הראש ולקחת כדור.


גברת וונדרוומן היקרה, את מתבקשת לשוב לחליפה האדומה

 

(צילומים: AFP, רויטרס, AP)

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גם הוא הסתובב שם, לא רחוק מהחתול של קרטר
צילום: רויטרס
לאתר ההטבות
מומלצים