שתף קטע נבחר

עידו רוזנבלום יעזור לכם לחסוך בתבונה

משרד האוצר יוצא בקמפיין בהשתתפות רוזנבלום, במטרה להגביר את מודעות הציבור לחשיבות החיסכון הפנסיוני. היום השיק המשרד אתר אינטרנט חדש בנושא

משרד האוצר יוצא בימים אלה, בקמפיין הסברה שמטרתו להגביר את מודעות הציבור לחשיבות החיסכון הפנסיוני ושיפור המעורבות הצרכנית בתחום זה.

 

הקמפיין, תחת הכותרת "כל מה ששווה לך לדעת על הפנסיה שלך" בהשתתפותו של עידו רוזנבלום, יכלול מודעות ותשדירים שיפנו את הציבור לבקר באתר אינטרנט ייעודי לנושא החיסכון הפנסיוני שמשיק היום משרד האוצר.

 

הקמפיין שמוביל אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון, הוכן על ידי לשכת הפרסום הממשלתית ויעלה באמצעי התקשורת השונים כבר בימים הקרובים.

 

האתר מכיל מידע והסברים על תחום החיסכון הפנסיוני, מכשירי החיסכון הקיימים והגורמים המשווקים אותם. בנוסף כולל האתר הסברים פשוטים וברורים לנושאים רבים ומרכזיים בתחום.

 

מקווים להגביר את ההתעניינות

בין השאר מסביר האתר מהו חיסכון פנסיוני, מה ההבדל בין אפיקי החיסכון השונים – פנסיה, ביטוח וגמל, כיצד לדעת היכן מנוהל החיסכון, כיצד לקרוא את הדו"ח השנתי של חברות הביטוח, קופות הגמל וקרנות הפנסיה, כיצד ניתן לנייד את החיסכון שלך ממוצר אחד ואחר ועוד.

 

כמו כן, כולל האתר שאלות ותשובות מפורטות בנושאים אקטואליים ואחרים, סרטוני הדרכה, קישורים לאתרים נוספים ולמקורות מידע אחרים.

 

באוצר מסבירים כי לחיסכון הפנסיוני חשיבות רבה לעתידו של כל עובד. עם זאת על אף החשיבות הרבה נושא הפנסיה נתפס כרלוונטי בעיקר לקראת גיל הפרישה ולא לאורך כל שנות העבודה ובנוסף ישנה נטייה לראות בו נושא מורכב שמיועד ל"מביני עניין" בלבד.

 

הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, ידין ענתבי, אמר כי "חשוב מאוד שהציבור בישראל יהיה מודע יותר לנושא החיסכון הפנסיוני. הכלים המוצעים באתר יסייעו לחוסכים להכיר את האפשרויות השונות העומדות בפניהם באשר לחסכונם לקראת גיל הפרישה. אני מקווה שהקמפיין יצור התעניינות רבה יותר בנושא הפנסיה ויקדם צרכנות נבונה בקרב הציבור".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רוזנבלום. יעודד חיסכון
צילום: אלדד רפאלי
מומלצים