שתף קטע נבחר

פישר החטיא - דנבר ניצחה את משחק מספר 2

לגארד לוס אנג'לס לייקרס היתה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אך השלשה שלו לא נכנסה, והנאגטס חזרו מלוס אנג'לס עם 103:106, ו-1:1 בסדרה. 34 נקודות לכרמלו אנתוני

ביתי כבר לא כמו מבצרי. לאחר הפסד הבית של קליבלנד לאורלנדו, הפסידה הבוקר (ו') גם לוס אנג'לס לייקרס בבית לדנבר נאגטס במשחק מספר 2 בסדרה 106:103, וכעת, רגע לפני ששתי הקבוצות פונות מזרחה לקולורדו, התוצאה עומדת על 1:1. גם הפעם הוכרע המשחק בשניות הסיום, כששחקני דנבר עמדו בלחץ והחטיאו רק פעם אחת מהעונשין ברבע האחרון. כשללייקרס היתה הזדמנות לכפות הארכה, הכדור לא נכנס.

 

המשחק היה שקול בדקות הראשונות, אך לקראת סיום הרבע הראשון פתחו הלייקרס פער קטן, והרבע הראשון הסתיים ביתרון סגול-צהוב 23:31. ברבע השני הצליחו קובי בראיינט וחבריו להגדיל את היתרון ל-14, אך לקראת סיום הרבע הצליחה דנבר לצמצם לנקודה. 54:55 ללייקרס.


ג'יי אר סמית' וכרמלו אנתוני חוגגים על חשבון הלייקרס (צילום: AFP) 

 

ברבע השלישי ניסו הלייקרס לברוח, אך הנאגטס לא נתנו להם. אמנם לוס אנג'לס לא שמטה היתרון ברבע, אך דנבר דאגה כי הוא יהיה קטן ככל הניתן. 80:81 ללייקרס, 12 דקות לסיום.

 

עם תחילת הרבע הרביעי הצליחה דנבר לבצע מהפך, הרבה בזכות כרמלו אנתוני וצ'ונסי בילאפס. כשהשעון הראה 9:00 דקות לסיום הובילו הנאגטס 84:91. אך הלייקרס לא ויתרו והחזירו את היתרון, בריצה של 0:9. לוס אנג'לס הצליחה לשמוט את היתרון, אך קובי בראיינט השווה ל-99:99, כשהשעון מראה 1:59 לסיום.


קובי בראיינט מתוסכל מול דנבר. עכשיו הוא צריך לנצח בקולורדו (צילום: AP)

 

הדרמה נמשכה: בילאפס דייק בשתיים מהעונשין, והעביר את היתרון לנאגטס. בראיינט הגיב בסל שדה והשווה 45 שניות לסיום. דנבר לא איבדה את הראש וקניון מרטין החזיר לה את היתרון 101:103, כשעל השעון 29 שניות לסיום.

 

הלייקרס יצאו להתקפה, אחרי שפיל ג'קסון לקח פסק זמן, אך בראיינט כמעט איבד את הכדור לסנטר הבריזלאי של דנבר, ננה הילאריו. פאו גאסול נשכב על הרצפה והצליח להשיג כדור ביניים. הכדור הועף לטרבור אריזה, שהצליח לאבד אותו.


שני המאמנים? ג'ורג' קארל מצד אחד, ג'ק ניקולסון מהצד השני (צילום: AP) 

 

דרק פישר מיהר לבצע עבירה על בילאפס, שדייק פעמיים מהקו. 4 נקודות יתרון לדנבר כשהשעון מראה 13.7 שניות לסיום. קניון מרטין עצר את גאסול מתחת לסל

בעבירה, והשחקן מספרד דייק פעמיים מהקו. הלייקרס ניסו למנוע מבילאפס לקבל את הכדור. דנבר הימרה על הוצאת כדור ארוכה. ההימור השתלם. בילאפס השתלט עליו ופישר שוב שלח אותו לקו. הראשון בחוץ - השני בפנים. 103:106 לדנבר כשהשעון מראה 4.3 שניות לסיום.

 

שוב פיל ג'קסון לקח פסק זמן. שחקני הנאגטס עשו הכל כדי שבראיינט לא יקבל את הכדור. הם הצליחו. הכדור הגיע בסופו של דבר לפישר, שעלה לשלשה מהפינה. הכדור בחוץ. דנבר מנצחת. 1:1 בסדרת גמר המערב.

 

הרבו לקלוע לדנבר: אנתוני 34 נקודות (9 ריבאונדים), בילאפס 27, מרטין ולינאס קלייזה 16 נקודות כ"א. ללייקרס: בראיינט 32 נקודות, אריזה 20, גאסול 17 (17 ריבאונדים), לאמר אודם 10 ואנדרו ביינום 9. פישר, שלקח את השלשה בסיום, דייק רק ב-1 מ-9 מהשדה וסיים עם 3 נקודות בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קובי קראיינט
צילום: רויטרס
מומלצים