שתף קטע נבחר

דווייט הווארד: "אנחנו לא צריכים לפחד מכלום"

כוכב אורלנדו חגג את ה-89:99 על קליבלנד וה-1:2 בסדרת גמר המזרח: "זה יהיה קרב קשה". מו וויליאמס: "אולי היה צריך היה להביא סל גדול יותר"

לא מעט אנשים התפלאו שאורלנדו מג'יק בכלל העפילה עד לגמר המזרח. כעת, היא רחוקה שני נצחונות מעלייה לקרב על התואר החשוב ביותר ב-NBA. דווייט הווארד וחבריו גברו לפנות בוקר (ב') על קליבלנד קבאלירס 89:99 ועלו ליתרון 1:2 בסדרה הרותחת.

 

"אנחנו לא צריכים לפחד מכלום", הודיע הווארד בסיום, שהוליך את קלעי אורלנדו עם 24 נקודות (14 מ-19 מקו העונשין). "לא משריקות השופטים, לא משום דבר. חייבם לצאת כל ערב ולשחק כדורסל טוב. זה קרב קשה מאוד".


מו וויליאמס מדמם מול אורלנדו. "זה לא היה נעים בכלל" (צילום: AP)

 

כוכב המג'יק לא אהב כלל וכלל את השיפוט ואף התעמת לא פעם עם אחד מהלובשים שחור, ג'ואי קרופורד. "אני לא אמרתי לו כלום", ניסה הווארד להתגונן, לאחר שנשאל על העבירה הטכנית שספג. "מה שאמרתי היה מכוון לקבוצה השנייה. אני לא טיפש כדי להגיד מה שאני חושב עליו ישר בפנים".

 

"זה היה ניצחון גדול", המשיך מאמן אורלנדו, סטן ואן גאנדי. "ועדיין, נחגוג הלילה כי מחר כבר צריך להתכונן למשחק הרביעי בסדרה. מה יהיה אז? נעלה ל-1:3, לא לדאוג". הווארד הסכים עם מאמנו: "נעשה הכל כדי שנסיים מוקדם את העבודה".


לברון מנסה להציק להווארד ואורלנדו (צילום: AFP)

 

גם בקאבס זעמו, אבל בעיקר על המשחק האגרסיבי של אורלנדו. מו וויליאמס נזקק לארבעה תפרים מעל העין לאחר שפגש את המרפק של אנתוני

 ג'ונסון. לברון ג'יימס, לעומתו, דימם כשניסה לחדור לסל באחת ההתקפות ונשלח לפרקט. "הראש שלי מצלצל", הודה הוויליאמס והוסיף: "אבל הדבר הגרוע ביותר היה ההפסד שלנו במשחק".

 

"זה לא היה נעים", סיכם קינג ג'יימס. "לראות את הפנים של מו וויליאמס אחרי הפציעה, זה לא מחזה מלבב גם כן". וויליאמס החזיר לו בעקיצה משלו: "אולי פשוט היה צריך להביא סל גדול יותר, או שפשוט אעזור ללברון לקלוע".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הווארד חוגג מול הקאבס
צילום: AFP
מומלצים